فرماندار گناوه:

تسهیل شرایط کالای ته لنجی در دستور کار قرار دارد

فرماندار شهرستان گناوه گفت: تسهیل شرایط کالای ته لنجی و بهبود وضعیت معیشتی مردم در دستور کار قرار دارد.

محمدتقی صفری روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر به پایتخت برای پیگیری حل مشکل کالای همراه ملوان بیان کرد: با توجه به دغدغه بسیاری از شهروندان استان بوشهر و شهرستان گناوه و وابستگی آن به ارتزاق مردم در دیدار با معاونین وزیر کشور قول پیگیری کالای همراه ملوان داده شد.

صفری تصریح کرد: کالای همراه ملوان که دغدغه اصلی ساحل نشینان جنوب کشور از جمله مردم شهرستان گناوه است برای حل این مشکل دیداری جداگانه با سیدمجیدمیراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور داشتم که هر دو قول پیگیری این موضوع را دادند.

فرماندار گناوه خاطر نشان کرد: شغل و ارتزاق عمده مردم ساحل نشین استان به دریا و کالای ملوانی یا همان ته لنجی گره خورده است و تسهیل شرایط کالای ته لنجی و بهبود وضعیت معیشتی مردم در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: واردات کالای ملوانی از دیرباز صورت می‌گرفته و این موضوع باعث شده آن‌ها به طور مداوم پیگیر رفع مشکلشان باشند و ما هم با توجه به قولی که به آن‌ها داده بودیم با سفر به پایتخت، پیگیر حل مشکل هستیم و امیدواریم با توجه به پیگیری‌های انجام شده این دغدغه مردم شریف گناوه برطرف شود.

 فرماندار گناوه یادآور شد: استاندار بوشهر و وزیر کشور در دو سال اخیر با جدیت در راستای بهبود وضعیت ته لنجی حرکت کرده‌اند و گام‌های ارزشمندی برداشته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.