تعمیرات بازدید ۸۰۰۰ واحد شماره ۲ نیروگاه سیکل ترکیبی بمپور آغاز شد/ رفع محدودیت و افزایش تولید برق

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از خروج واحد شماره دو این نیروگاه به منظور انجام تعمیرات بازدید ۸۰۰۰ جهت آمادگی تولید خبر داد.

  مرادبخش بامری مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های استان سیستان و بلوچستان  گفت: پس از سپری شدن تابستان بسیار گرم امسال و با شروع روند کاهشی مصرف برق کشور، واحد شماره دو نیروگاه سیکل ترکیبی بمپور جهت تعمیرات بازدید ۸۰۰۰ و به منظور رفع محدودیت‌های تولیدی از مدار تولید برق خارج شد.

وی ادامه داد: مجموعه نیروگاه‌های استان چالش‌ها و مشکلات زیادی را طی سال‌های اخیر سپری کرده و خرسندیم که نتیجه این تلاش‌ها که با همدلی و همراهی مدیران و تمامی همکاران نیروگاه محقق شده است منجر به آسایش و رفاه مردم در تابستان امسال  بوده است.

مدیرعامل تاکید کرد: تداوم این دستاورد و ارتقای سطح تولید برق در نیروگاه سیکل ترکیبی مهمترین رویکرد ماست تا با برنامه‌ریزی هدفمند شاهد حداکثری مگاواتی در تابستان سال آینده باشیم.

وی اضافه کرد: برهمین اساس و طبق برنامه ریزی صورت گرفته جهت رفع اشکالات فنی واحد شماره دو، اقداماتی از قبیل بازدید سیستم ایراینتیک و تعویض فیلتر‌های هوای ورودی به کمپرسور - بازدید از پره‌های توربین و فیلتر زنی و اندازگیری مقدار مجاز لقی پره‌ها - بازدید از پره‌های کمپرسور و اندازگیری زاویه پره‌های IGV - بازدید محفظه احتراق و تعویض فیلتر‌های ژنراتور - تست باطری‌های کامان و دیزل‌های اضطراری و تست جرقه زن‌ها و رفع مشکلات ابزار دقیق، تست فشار آکومولاتور‌های هیدرولیک و تعویض فیلتر‌های آن و تست سیستم فایر فیتینگ و درین ولو‌ها انجام خواهد شد که با اجرای این پروژه شاهد رفع محدودیت و افزایش تولید حداکثری این واحد ۱۶۲ مگاواتی خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار