حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه آمریکایی‌ها در عین الاسد

مقاومت اسلامی در عراق از حمله پهپادی به مقر نیرو‌های آمریکایی در عین الاسد خبر داد.

«مقاومت اسلامی در عراق» امروز چهارشنبه اعلام کرد با یک پهپاد پایگاه «عین الاسد» در استان الانبار در غرب این کشور را که محل استقرار نیرو‌های آمریکایی است هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه خود آورده است: در پاسخ به جنایات دشمن علیه مردم غزه، مجاهدین مقاومت اسلامی عراق پایگاه اشغالگران آمریکایی در عین الاسد در غرب عراق را با پهپادی که مستقیماً به هدف اصابت کرد، هدف قرار دادند.»

پیش از این، مقاومت اسلامی عراق دو پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در استان الانبار و «حریر» در فرودگاه اربیل را هدف قرار داد.

در روز‌های گذشته پایگاه‌های نظامی ایالات متحده در عراق و سوریه در چندین نوبت هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار گرفته اند.

مقاومت اسلامی عراق به دنبال جنایات و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و حمایت واشنگتن از این حملات، به ایالات متحده هشدار داده بود که پایگاه‌های آمریکایی در منطقه را مورد هدف قرار خواهد داد. معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اخیرا گفته که پایگاه‌های این کشور در عراق و سوریه، از تاریخ هفدهم اکتبر تاکنون، بیش از ۶۰ مرتبه مورد حمله قرار گرفته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
دولت عراق باید تحریم شود از سوی امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
چرافقط این پایگاه رامیزنند
خب یکی دیگه رابزنید این شاید متروکه باشه
Iran (Islamic Republic of)
علی حسنی
۱۴:۵۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
چرا کشورهای اسلامی متحد نمیشن امریکا واسراییل را ازمنطقه محو کنن اینا رو آواره کنید خیال همه راحت بشه. با جنگ و خونریزی در منطقه سود میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
الله اکبر
آخرین اخبار