گلایه پلیس از عدم اجرای یک قانون/ چرا اختیار دستگاه‌های X-RAY را به پلیس نمی‌دهید؟

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: طبق قانون باید در گمرکات و محور‌های منتهی به شهر‌ها دستگاه‌های "ایکس ری" نصب و اختیار این دستگاه‌ها به پلیس داده شود.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت فراجا اظهار کرد: یکی از اساسی‌ترین ماموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی، برقراری امنیت اقتصادی برای افرادی که در جریان صادرات، واردات، تولید و فرایند تجارت فعالیت می‌کنند، است.

او  تصریح کرد: پلیس در اجرای این ماموریت چالش‌هایی از مبدا یعنی گمرکات تا عمق شهر‌ها دارد که تلاش داشته به بهترین شکل این چالش‌ها را حل کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا بیان کرد: به عنوان مثال ۲۷ کارگروه در پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شده است تا چالش‌های هر حوزه با مشورت صاحب‌نظران آن حوزه بررسی و حل شود.

رحیمی تصریح کرد: البته برای حل برخی از چالش‌ها راه حل قانونی داریم، اما اجرا نمی‌شود! به عنوان مثال چند سالی است که بر اساس قانون باید در محور‌های منتهی به شهر‌های مختلف و مبادی گمرکات دستگاه "ایکس ری" نصب و اختیار این دستگاه‌ها به پلیس داده شود.

وی گفت: اما تا به این لحظه همچنان این قانون اجرایی نشده است و برخی از مبادی هنوز دستگاه "ایکس ری" ندارد و پلیس هم اختیار این دستگاه‌ها را ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
بجای این کارها پلیس بهتره کف خیابان و جاده ها و کوچه ها حضور فیزیکی ۲۴ ساعته داشته باشه تا جرم کم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
با سلام و احترام
تو رو خدا این دزدای منزل و خودرو رو اعدام کنید چرا قوه قضائیه حکم اعدام اینارو نمیده اینا الان دارن علاوه بر دزدی چاقو کشی میکنن فردا حتما آدم میکشن
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۲۰:۱۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
ممکنه برای شوخی و خنده و حتی عقده ملت رو از زیر ایکس ری رد بکنن با سرنشین،
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۲۰:۱۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
چون ایکس ری شوخی نیست ، من داخل نیروی انتظامی خدمت کردم تعداد زیادی از افسر های پایین رده نالایق و کند ذهن هستند و حتی برخی پایبندی به اسلام و نظام اسلامی ندارند و فقط برای دریافت امکانات وارد بدنه نظام شدند متاسفانه هنوز در چگونگی تایید اینها موندم!!
و با دسترسی به ایکس ری با جان انسان ها ممکنه بازی کنند
آخرین اخبار