نخستین دفتر پیشخوان خدمات شهرسازی گناباد به بهره برداری رسید

نخستین دفتر پیشخوان خدمات مهندسی شهرسازی شهرداری گناباد روز پنجشنبه فعالیت خود را آغاز کرد.

مهران حسین زاده فرماندار گناباد گفت: با توجه توسعه فناوری ارتباطات، انتظارات شهروندان از خدمات شهرداری‌ها افزایش یافته است و دفتر خدمات شهرسازی شهرداری گناباد به عنوان نخستین دفتر پیشخوان شهرسازی در این شهرستان با هدف سرعت بخشی در ارایه خدمات و صدور پروانه‌های ساختمانی فعالیت خود را آغاز کرد.

او افزود: به روز رسانی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان مبتنی بر فناوری‌های نوین ارتباطی و پیشبرد اهداف دولت الکترونیک، کاهش زمان در ارایه خدمات و کسب رضایتمندی شهروندان رویکرد مهم شهرداری گناباد به شمار می‌رود و شهروندان گنابادی با راه اندازی این دفتر پیشخوان می‌توانند بدون حضور در شهرداری مجوز‌های خود را دریافت کنند.

فرماندار گناباد ادامه داد: برون سپاری خدمات شهرسازی به بخش خصوصی، با توجه به توان، انگیزه و مدیریت بهتر باعث افزایش بهره وری فعالیت‌ها و خدمات شهرداری گناباد می‌شود.

حسین زاده در خصوص اقدامات شهرداری گناباد در زمینه اجرای نهضت ملی مسکن نیز بیان کرد: شهرداری از همه ظرفیت خود برای سرعت بخشی طرح‌های این بخش استفاده می‌کند و در حوزه شهرسازی نیرو‌ها در ۲ شیفت در حال کار هستند.

او تصریح کرد: یکی از بزرگترین قرارداد‌های شهرداری گناباد نیز طی هفته گذشته برای آماده سازی زمین ۲۴۰ هکتاری گناباد برای اجرای نهضت ملی مسکن با اعتبار هزار میلیارد ریال منعقد شد و به زودی عملیات عمرانی این زمین نیز آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.