جمهوری اسلامی ایران زمینه شکوفایی استعداد ناب دانشجوی ایرانی را فراهم کرد

فرماندار تنگستان گفت: جمهوری اسلامی ایران زمینه شکوفایی استعداد ناب دانشجوی ایرانی را فراهم کرده است و نتیجه آن را امروز در بسیاری از حوزه‌های بین الملل مشاهد می‌کنیم.

احمد لطفی شامگاه چهارشنبه در نشست با دانشجویان شهرستان تنگستان به مناسبت ۱۶ آذر اظهار داشت: در روز دانشجو یاد و خاطره دانشجویانی که نماد مقاومت، استکبار ستیزی، پیشرفت و آبادانی بودند را گرامی داریم.

فرماندار تنگستان روز پنجشنبه با اشاره به اینکه همه شهدا یک هدف بیشتر نداشتند و آن رشد و تعالی و بالندگی ایران اسلامی بود، بیان کرد: نماد سه شهید دانشجو در روز ۱۶ آذر که آغاز آن بود و هشت سال دفاع مقدس تا شهدای دانشمند هسته‌ای و سایر شهدایی است که باعث رشد و تعالی ایران اسلامی شدند و پیام روز دانشجو هستند.

لطفی یاد آور شد: فلسفه برگزاری روز دانشجو در واقع تجلیل از کسانی است که در حوزه تولید علم، توسعه، پیشرفت، نخبه پروری و دیگر موضوعات فعال هستند.

وی افزود: معاندین و دشمن و همه کسانی که جز دول استکبار هستند و در خارج این کشور اسلامی حضور دارند، روزی نیست که به شما دانشجویان نگویند درس نخوانید و دنباله رو بزرگان و جا پای دانشمند نگذارید و دسیسه‌ای نداشته باشند.

لطفی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار داریم، ادامه داد: در آمریکا و کشور‌های غربی انتخابات را مهندسی می‌کنند، ولی در جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظر مردم انتخابات برگزار می‌شود، اما نگاه آن‌ها بر این است که مثلاً انتخابات در ایران قرار است مهندسی شود.

فرماندار تنگستان خاطر نشان کرد: هر جا می‌بینند انتخابات با مشارکت بالا برگزار شد عنوان مهندسی انتخابات بیشتر مطرح می‌کنند.

وی اضافه کرد: بعضی فرافکنی‌ها و حاشیه سازی‌هایی که اتفاق می‌افتد نباید موجب تکدر خاطر و از دست رفتن انگیزه کاری جوانان این کشور شود.

لطفی افزود: در تمام جغرافیای شهرستان تنگستان امروز در حوزه‌های متفاوت، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی، آبرسانی سدسازی، راه آهن، جاده و راه و هر حوزه‌ها دیگر فعالیت‌های عمرانی بسیاری خوبی صورت گرفته است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران زمینه شکوفایی استعداد ناب دانشجوی ایرانی را فراهم کرده است و نتیجه آن امروز در خیلی از حوزه‌های بین الملل مشاهد می‌کنیم که جز کشور‌های پیشرو و صاحب رتبه هستیم.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها محل تولید علم، تفحص، پژوهش، تحقیق و پرداختن به موضوعات اساسی کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.