صدور ۱۱۵ مورد اخطار زیست محیطی در اشکذر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشکذر گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۱۵ مورد اخطار زیست محیطی برای صنایع شهرستان اشکذر صادر شده است.

مرتضی عزیزی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشکذر گفت: به منظور نظارت و پایش زیست محیطی، تیم پایش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشکذر در مدت ۹ ماهه سال جاری تعداد ۲۲۶ مورد پایش شبانه روزی از صنایع مستقر در شهرستان را انجام داد، که منجر به صدور ۱۱۵ مورد اخطار زیست محیطی به واحد‌های آلاینده شد و تعداد ۳۸ واحد صنعتی در لیست صنایع آلاینده قرار گرفتند.
 
او افزود: از این تعداد هفت واحد صنعتی بدلیل رعایت نکردن الزامات و توجه به اخطار‌های زیست محیطی به دادگاه معرفی شدند و پرونده آن‌ها از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

 عزیزی ادامه داد: در این مدت تعداد ۱۱ واحد آلاینده فاقد مجوز  شناسایی و با اخطار و پیگیری مستمر این اداره تعطیل و کاملا از منطقه جمع آوری شدند.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشکذر خاطر نشان کرد: به دلیل وجود پتانسیل‌های ویژه سرمایه گذاری در شهرستان، تعداد ۲۷۲ مورد استعلام صنعتی از این اداره صورت گرفته که نظر به شرایط خاص زیست محیطی شهرستان الویت استقرار با صنایع پاک و هایتک بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار