دانشجویان؛ موتور محرک پیشرفت کشور

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: دانشجویان موتور محرک پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف هستند.

همزمان با ۱۶ آذر روز دانشجو فرماندار شهرستان ارومیه در دیدار  با جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: اقتدار و صلابت کشور مرهون فداکاری جوانان فرهیخته و دانشمندی است که نهال انقلاب را با خون دل آبیاری کردند و اینک این نهال به درختی تنومندی تبدیل شده که بیش از پیش نیازمند مراقبت است.

غلامحسین عماری افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جوانان و در راس آن جامعه علمی، آموزشی و پژوهشی را هدف هجمه‌های خود قرار داده اند تا با سست کردن پیوند آنان با ارزش‌های والای انقلاب، حاکمیت و ولایت توطئه‌های شوم خود را عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: قله والایی که امروز ایران اسلامی با تکیه بر شما جوانان در بخش‌های مختلف بر آن تکیه زده و موفقیت‌های چشم گیری که کشور بدست آورده و در حال صدور آن به دنیاست، بیش از پیش نیازمند حفاظت است. 

عماری به وظایف و مسئولیت‌های مدیران کشور در قبال جامعه دانشگاهی و نخبه کشور اشاره کرد و گفت: مدیران و دست اندرکاران نیز امروز وظایف خطیری بر عهده دارند و می‌بایست تلاش کنند تا مشکلات و چالش‌های موجود برای این قشر گرانقدر حل و رفع گردد.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه دانشجویان موتور محرک پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف هستند، تصریح کرد: مسئولان می‌بایست خود را با نیاز‌های جوانان خصوصا جامعه دانشگاهی کشور بروز کنند تا با کاهش چالش‌ها در این حوزه شاهد اعتلای جایگاه کشور در جوامع بین الملل باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.