دریادار تنگسیری:

مقابل هرگونه زورگویی ‌دشمنان محکم ایستاده‌ایم‌

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز تکلیفی بر عهده داریم و حق نداریم در مقابل دشمن بترسیم و عقب‌نشینی کنیم.

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در یادواره بزرگداشت سردار شهید علی ییلاقی و آئین تشییع و وداع با پیکر‌های مطهر ۸ آلاله زهرایی در بهشهربا بیان اینکه مقابل هرگونه زورگویی دشمنان محکم ایستاده‌ایم، گفت: امروز تکلیفی بر عهده داریم و حق نداریم در مقابل دشمن بترسیم و عقب‌نشینی کنیم بلکه باید در برابر دشمن شجاعانه قد کشید و ایستاد.

او افزود: ملت ما راه و مسیر حق را در پیش گرفته است و در این راه حق پیروزیم و پشتوانه ما شهدای هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: ملت ما ۴۴ سال با تحریم‌های کمرشکن نترسیدند و ایستادند، چرا که اگر من رزمنده بترسم به این ملت و شهدا جفا کردم. امروز فرزندان شما در برابر دشمنان محکم ایستاده اند و این قدرت و اقتدار شهدای ما است.

سردار تنگسیری گفت: ما شهید ندادیم که زورگویی زورگویان را بپذیریم، بلکه محکم ایستاده‌ایم و باید قدر امنیت را بدانیم و بدانیم آنانی که خواهان حیات ما نیستند، امنیت ما را بر هم می‌زند و هر کسی خیانت کند، سزایش را خواهد دید و در آخرت باید جواب ۳۰۰ هزار شهید را بدهد.

او با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران و ۸۰۰ شهید بهشهر افزود: سردار شهید حاج علی ییلاقی ۳۴ سال در کسوت جانبازی ۸۰ درصد لنگری برای جوانان و نسل‌های بعدی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار