سرلشکر موسوی:

اقتدار ما در حوزه‌های مختلف یاس و ناامیدی دشمن را به دنبال داشته است

فرمانده کل ارتش گفت: تقویت دفاع در مرزها اصلی جدایی‌ناپذیر ارتش است و اقتدار ما در حوزه‌های مختلف یاس و ناامیدی دشمن را به دنبال داشته است.

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم الحاق پهپاد‌های کرار مجهز به موشک مجید در قالب طرح عملیاتی رسول که با حضور جمعی از فرماندهان برگزار شد با اشاره تحولات فلسطین، بمباران و کشتار مردم بی گناه و بی دفاع در غزه گفت: این روز‌ها غزه مرکز توجه جهان بوده و عرصه تقابل منفورترین جرثومه باطل در مقابل مظلوم‌ترین قیام کنندگان به حق است.

وی با بیان اینکه غزه شهر مقاومت و نماد ایستادگی و مظلومیت مقتدر و مصداق بارز پیروزی خون بر شمشیر است، ادامه داد: طوفان الاقصی واکنش قهرمانانه نهضت‌های آزادی بخش فلسطین به ظلم بی حد و مرز رژیم کودک‌کش صهیونیستی و ارباب جنایتکارش آمریکاست که این عملیات همانند شمشیری آب دیده از میان در آمده و قلب اصابت را هدف گرفته است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنایت علیه مردم غزه، تصریح کرد: در این ۶۰ و چند روز همه اصحاب شیطان و شیطان بزرگ آمریکا دور هم جمع شدند و میلیارد‌ها دلار هزینه کردند و هزاران کودک بی گناه، زنان بی پناه و مردان بی سلاح غیر نظامی را به خاک و خون کشیدند؛ صد‌ها خانه، بیمارستان، مدرسه و اماکن عمومی غیر نظامی را تخریب کردند با این توهم که بازدارندگی فروریخته خود را ترمیم و به قول خودشان حماس را از بین ببرند.

وی ادامه داد: اوج تزلزل و درماندگی آن‌ها این است که تصور می‌کنند که با تخریب بیمارستان‌ها، مدرسه‌ها و ریختن خون انسان‌های بی دفاع، می‌توانند ایمان و روح مقاومت را تضعیف کنند غافل از اینکه مقاومت در قلب انسان‌ها است، مقاومت یک تفکر، اندیشه است؛ مقاومت نور خداست و نور خدا خاموش شدنی نیست؛ مقاومت تا روزی که حق مظلوم را از ظالم نستاند از پای نخواهد نشست.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و ارباب جنایتکارش آمریکا که صحنه گردان این جنایات است اگر با تعقل حرف حق فلسطینیان را نپذیرند ناگزیرند یک روز با ذلت در برابر آن تسلیم شوند و آن روز دیر نیست و این سنت الهی است.

وی در ادامه درباره الحاق ده‌ها فروند پهپاد کرار مسلح به موشک مجید، گفت: حیات یک ملت وابسته به تقویت مؤلفه‌های های قدرت است؛ دشمنان با اقتدار ایران اسلامی مخالف هستند اگر ذره‌ای از اقتدار ما کاسته شود و اگر قوی نباشیم دشمن بر سرنوشت و آینده ما مسلط خواهد شد.

فرمانده کل ارتش باید تاکید بر اینکه اقتدار ما در حوزه‌های مختلف یاس و ناامیدی دشمن را به دنبال داشته است، تصریح کرد: قوی شدن مولفه‌های مختلفی دارد، اما آنچه به ما به عنوان رکن دفاعی کشور مربوط می‌شود قوی شدن از لحاظ نظامی و آمادگی روز افزون برای مقابله با انواع تهدیدات علیه ایران عزیز است.

وی افزود: لازمه حفظ و ارتقای آمادگی بهره مندی از علم و فناوری و استفاده از ظرفیت‌های عظیم علمی در کشور و نیروی‌های مسلح و اراده و اقدام انقلابی برای در هم شکستن موانع و امید به موفقیت در سایه برنامه ریزی دقیق و متناسب با نیاز است.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: ما برابر تدبیر و فرمان فرماندهی معظم کل قوا آمادگی برای مقابله با انواع ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان و مقابله با تهدیدات سخت و نرم را برای ارتقای ایران عزیز سرلوحه برنامه‌های خود قرار دادیم؛ آنچه امروز در این میدان ارائه شده گوشه‌ای از توان نیروی پدافند ارتش و بخشی از افتخارات و محصولات ارزشمند دفاعی در مسیر تقویت توان رزمی است.

وی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با نخبگان و دانشمندان و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و هسته‌های دانش بنیان نیاز‌های خود را در همه عرصه‌های دفاعی تامین می‌کند؛ تقویت دفاع در سرتاسر مرز‌های میهن اسلامی در زمین، هوا و دریا اصلی جدایی ناپذیر از ارتش جمهوری اسلامی ایران و ماموریت اصلی آن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
کاش اقتدار ما در حو زه اقتصاد و فرهنگ هم مثل اقتدار ارتش بو د کاش اقتدار بازرسین ادارات سازمانها وزارت ورزش ووو.مثل اقتدار ارتش بود کاش قویه قضایه اقتدار داشت تا نام خلاف کار را شین مین تین سین نمیگفت ونان آفتابه دزد را تا هفت جد طرف با نام ونشانه ولقب نمیگفت
مگر رهبر ما نفرمودند که باید قوی عمل کرد سریع عمل کرد کاش اقتدار دست اندر کاران ما مثل ارتش بود واینقدر در بی عملی بسر نمیبردند حال اگر این ارتش هم اقتدار گنداشت خدا میداند چه روزگاری داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
بنازم به ارتش وسپاه مقتدر بنازم به اقتدار ملت ایران دم همتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۱۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
1402/09/02 - 10:35
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام عرض ادب خدمت جناب آقای امیر سرلشکرسید عبدالرحیم موسوی، ریاست محترم فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
بنده 27 ماه درجبهه بودم اینجانب پدر سربازی وظیفه رضا میرزابابایی در مورد مشکل پسرم و در سال 1399 بارها حضوری به تهران بزرگراه بابایی لویزان، ابتدای بلوار نیروی زمینی، اداره بهداشت امداد و درمان نزاجا مراجعه کردم و در تاریخ 1402/05/28 نامه کتبی هم دادم ولی متاسفانه تاکنون بررسی و رسیدگی نکردن و نتیجه نگرفتم. چرا کسی پاسخگو نیست.
این نامه را به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برسانید.
كاربر محترم نظر شما دريافت شد.


۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۸

بسمه تعالی
جناب آقای امیر سرلشکرسید عبدالرحیم موسوی، ریاست محترم فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
این جانب رضا میرزابابایی فرزند مرتضی به شماره ملی 6660311807 در سال 1399 اداره بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی نیروی زمینی ارتش نزاجا شهرستان قوچان مشغول به خدمت سربازی بودم به خاطر فشار روحی که پدر و مادرم مریضی لاالاج دارن نتوانستم خدمت کنم 2 بار هم مراجعه به دفتر اداره نزاجا متأسفانه هیچ کس جوابی نداده است لذا بعد از دو سال باز مراجعه نمودم همان حرف های تک راری لذا پدر این جانب 27 ماه در جبهه بوده از آن مقام محترم تقاضا دارم به مشکل بنده بررسی و رسیدگی فرماید.
كاربر محترم پيغام شما دريافت شد!


۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۱

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای امیر سرلشکرسید عبدالرحیم موسوی، ریاست محترم فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
اینجانب پدر سربازی وظیفه رضا میرزابابایی و در سال 1399 بارها حضوری به تهران بزرگراه بابایی لویزان، ابتدای بلوار نیروی زمینی، اداره بهداشت امداد و درمان نزاجا مراجعه کردم و در تاریخ 1402/05/28 نامه کتبی هم دادم ولی متاسفانه تاکنون بررسی و رسیدگی نکردن و نتیجه نگرفتم.
چرا کسی پاسخگو نیست.


۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۹

ریاست محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران
با سلام
نظر به این که اینجانب رضا میرزابابایی به مدت 4 سال پیاپی در شهرستان های پرند و قوچان مشغول انجام وظیفه بودم اکنون به دلیل گرفتاری های خانوادگی نمی توانم از مرکز خدمت نمایم از جناب عالی تقاضا دارم به انتقال بنده به مرکز موافقت فرمائید تا بارغبت و دل گرمی بیشتری وظیقه خود را ایفا کند.
و در ضمن پدر اینجانب در مدت 27 ماه در جبهه های حق علیه بابطل بوده.
محل اعزام تهران بزرگراه بابایی لویزان، ابتدا بلوار نیروی زمینی، اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا
محل خدمت شهرستان چوقان اداره بهداشت امداد و درمان نزاجا ( اداری)
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۱۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
بسم الله الرحمن الرحیم سلام عرض ادب خدمت جناب آقای امیر سرلشکرسید عبدالرحیم موسوی، ریاست محترم فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بنده 27 ماه درجبهه بودم اینجانب پدر سربازی وظیفه رضا میرزابابایی در مورد مشکل پسرم و در سال 1399 بارها حضوری به تهران بزرگراه بابایی لویزان، ابتدای بلوار نیروی زمینی، اداره بهداشت امداد و درمان نزاجا مراجعه کردم و در تاریخ 1402/05/28 نامه کتبی هم دادم ولی متاسفانه تاکنون بررسی و رسیدگی نکردن و نتیجه نگرفتم. چرا کسی پاسخگو نیست. این نامه را به جناب آقای امیر سر لشکر سید موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برسانید.
آخرین اخبار