توزیع شیر میان دانش‌آموزان تهرانی آغاز شد

امروز مراسم توزیع شیر میان دانش‌آموزان تهرانی آغاز شد و دانش‌آموزان دبستانی در تهران روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در مدرسه شیر دریافت خواهند کرد.

علی فرهادی٬ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خصوص توزیع شیر در مدارس گفت: این امر، مورد تأکید رئیس‌جمهور بود که دستورات ویژه‌ای داده‌اند؛ چون این طرح، چندین سال متوقف بود، نظام تولید شیر برای این حجم از تولید آمادگی نداشت. هم‌اکنون ۲۱ استان قرارداد ۱۰۰ درصدی با کارخانه‌ها بسته‌اند و فرآیند توزیع آغاز شده است.

او افزود: تا پایان آذر ماه توزیع شیر در مدارس ابتدایی این استان‌ها انجام خواهد شد و با توجه به اینکه باید این شیر‌ها با پروتکل‌های خاص وزارت بهداشت و فرادما تهیه شوند، نیاز است پس از بسته‌بندی به‌مدت دو هفته در محیطی نگه‌داری شوند که قدری تأخیر به‌خاطر این مسائل بوده است.

امروز مراسم توزیع شیر میان دانش‌آموزان تهرانی آغاز شد و دانش‌آموزان دبستانی در تهران روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در مدرسه شیر دریافت خواهند کرد. تمام دبستان‌های دولتی کشور تحت پوشش توزیع شیر قرار دارند.

مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران از مدیران مدارس خواسته‌اند که حتماً نظارت دقیق بر توزیع شیر در مدرسه داشته باشند و در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته شیر در مدرسه بین دانش‌آموزان توزیع شود تا آن را کنار سایر دوستان خود در محیط مدرسه مصرف کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
بچه ها تو روزای آلوده اگه ماسک نزنن صد لیتر شیر هم بهشون بدی فایده ای نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
امروز که خبری نبود .....
Iran (Islamic Republic of)
علی اکرادلو
۱۳:۳۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
به نظرشمادانش آموزان تهرانی به شیراحتیاج دارن یا دانش آموزان دیگرنقاط کشور و محروم.....؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
قبلا هم توزیع میشد اما بچه ها نمیخوردن میموند باید به اجبار بهشان خورانده شود مثلا زنگ تفریح اول بدن نه زنگ آخر که نمیخورن و میمونه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۴۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
تهران پردیس شیر بی شیر. چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
با این وضع هوا توزیع ماسک واجبتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
شیر مهمتر است ماسک تو خونه ها هست
آخرین اخبار