جدیدترین جزییات از اطفای آتش‌سوزی پالایشگاه بیرجند/ حریق خاموش شد+ فیلم

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت: با اجرای مرحله اول اطفای حریق، ۳ مخزن به طور کامل مهار شد و هم اکنون مرحله جدید اطفای حریق آغاز شده است.

 عباس زاده گفت: عملیات کنترل و اطفای حریق همچنان در حال اجراست و شب گذشته نسبتا موفقیت آمیز بود و حریق ۳ مخزن به طور کامل مهار شد.

وی افزود: در حال حاضر ۲ مخزن شروع به سوختن کرده و که با پشتیبانی بالگرد‌های ارتش، نیروی انتظامی و هلال احمر تلاش می‌کنیم حریق در این ۲ مخزن هم مهار شود.

مهار حریق با بالگرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: اطفای حریق هوایی برای آتش سوزی واحد تولیدی هیدروکربن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در دستور کار قرار گرفت.

 آخوندی صبح امروز در گفتگو با برنامه صبح شرقی رادیو خاوران گفت: شب گذشته جلسه‌ عملیاتی و مدیریتی با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار و مقرر شد از صبح امروز برنامه عملیاتی دیگری به صورت تلفیقی با اطفای حریق هوایی را با توجه به رسیدن محموله فوم سنگین و پودر سدیم به استان در دستور کار قرار دهیم. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری افزود: بعد از برگزاری جلسه هماهنگی، یک مرحله دیگر اطفای حریق را در دستور کار قرار می‌دهیم و اگر باز هم این عملیات به نتیجه نرسید با توجه به اینکه حجم سوخت مخزن مدنظر کاهش یافته اگر ما بتوانیم شرایط را کنترل کنیم که مخازن جانبی دچار حریق و انفجار نشوند، خودش حرکت بزرگی است که به نوعی به اطفای حریق کلی کمک می‌کند.

آتش فروکش کرد

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت: با اجرای مرحله دوم اطفای حریق واحد تولید هیدروکربن آتش فروکش کرده است.

 آخوندی گفت: آتش هم اکنون مهار شده و شعله‌های آن فروکش کرده است.

وی افزود: مراحل پایش نیز برای اطمینان از مهار کامل حریق و شعله ور نشدن مجدد حریق تا صبح فردا ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۷:۵۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
ان شاءا...منبعد درپالایشگاههای اینچنینی مخازن ذخیره "فوم سنگین" و "پودرسدیم" برای آتش سوزیهای احتمالی درنظربگیرند تا دچارخسارتهای مادی نشویم. صدالبته که عدم پیش بینی لوازم اطفاءحریق در این مینی پتروپالایشگاه بیرجند بایدازمسئولین مربوطه بلزخواست شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آب خوردم دلم خنک بشه.
حالا هی حق مردم رو بخورید. سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی رو ندید تا دیگه آتش نگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
کل پالایشگاه سوخت ورفت
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۳۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
اگر نگید توهمه باید خدمتتون عرض کنم حوادث اخیر مشکوکه حتی در فضای مجازی و در کانالهای مختلف هم به مشکوک بودن حوادث اخیر اذعان شده که به نظرم درست میگن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
حالا نوبت برخورد فسادهای معاون مالی اداری و خدمات شهری شهرداری بیرجند.توسط قوه قضائیه و همچنین شهردار رسیده.چرا که بازار روز و چهارشنبه بازاری که لیش از ۴۰سال مردم مایحتاجشون تهیه میکردند رو به یک سازمان حبه کردند.و حق ۴۰۰هزار مردم بیرجند رو ضایع کرد.معاون خدمات شهری ایشان با داشتن پرونده های فراوان اخلاقی.و ضددینی هنوز جولان میده و با استخدام بادیگارد شخصی در شهرداری و شهر تردد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۲:۰۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
اشکال نداره دوباره آتیش میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
احسنت خداقوت