یادواره ۹۶ شهید سرباز با حضور استاندار بوشهر برگزار شد

یادواره ۹۶ شهید سرباز منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با حضور خانواده معظم شهدا و استاندار بوشهر برگزار شد.

احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر روز پنجشنبه در این آیین با استناد به آیات قرآن کریم جایگاه شهیدان را نزد ایزد منان بسیار بالا دانست و اظهار داشت: شهدای گرانقدر زنده واقعی جامعه هستند و نزد پروردگار عالم روزی می‌گیرند.

وی خانواده معظم شهدا را چشم و چراغ ملت و سبب سربلندی و عزت جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: منطقه دوم دریایی سپاه منشا خدمات فرهنگی و اجتماعی بزرگی است و در دوران دفاع مقدس به نام قرارگاه نوح نبی علیه‌السلام منشا عملیات‌های بزرگی در خلیج فارس بود و کمر استکبار جهانی و شیطان بزرگ شکست و هیمنه آن در خلیج فارس غرق کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای سابقه طولانی در مبارزه با استکبار و استعمار است، خاطرنشان کرد: استان بوشهر با داشتن ۵ قرن مبارزه با استعمار و استکبار نماد مقاومت است. شهدای گرانقدر ضربه اساسی بر پیکر آمریکا در خلیج فارس وارد کردند که نقش شهدای سرباز بزرگ و به یاد ماندنی است.

محمدی‌زاده نقش سرباز در نیرو‌های مسلح را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نقش سرباز در نیرو‌های مسلح مانند نقش خون در بدن با اهمیت و سبب حیات نیرو‌های مسلح است.

وی با بیان اینکه سرباز در ساختار دفاعی و رزمی نقش حیاتی در نیرو‌های مسلح دارد اضافه کرد: در ۸ سال دفاع مقدس سربازان این تاثیرگذاری را در خط مقدم جبهه‌ها به منصه ظهور رساندند.

استاندار بوشهر پیام شهدا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: پیام شهدا که در وصیتنامه آنان از جمله سربازان شهید مشهود است اطاعت از فرمان رهبری و ولایت برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.