به همت مسئولان و راهداران زحمتکش

آمادگی راهداری برای فصل سرد سال

مدیرکل راهداری استان: ۵۰۰ راهدار در قالب ۵۴ گروه راهداری وظیفه برفروبی و باز نگه داشتن راه‌های استان را بر عهده دارند.

جهانی افزود: طرح زمستانه انتظامی ترافیکیِ دستگاه‌های خدمات رسان با رویکرد افزایش هماهنگی، همکاری و هم افزایی بین دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و انتظامی برگزار شد تا خدمات حداکثری در سطوح مختلف با کیفیت مطلوب به مردم ارائه شود.

او ادامه داد: در طرح راهداری زمستانی استان ۵۰۰ نفر نیروی راهدار و پشتیبان در قالب ۵۴ اکیپ در ۳۵ راهدارخانه فعال استان مستقر شده‌اند تا وظیفه خود در برقراری تردد ایمن در محور‌های مواصلاتی استان را محقق سازند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: ۳۰۳ دستگاه ماشین آلات راهداری نیز برای عملیات برفروبی و بازنگه داشتن راه‌های استان در نظر گرفته شده است.

جهانی افزود: در اجرای طرح زمستانه علاوه بر راهداری، پلیس، اورژانس، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، شهرداری‌ها، شرکت‌های امدادخودرو و کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان حضور دارند.

او ادامه داد: برای اجرای طرح زمستانه، امسال بیش از ۱۵ هزار تن نمک و ۲۹ هزار تن شن و ماسه در راهدارخانه‌های سراسر استان ذخیره‌سازی شده و علاوه بر تعمیرات اساسی ماشین آلات راهداری، هفت دستگاه ماشین آلات سنگین جدید خریداری شده و در اختیار ادارات تابعه شهرستان‌ها قرار گرفته است.

برچسب ها: برفروبی ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.