انبوه سازان بومی، پای کار ساخت مسکن ملی

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: برای ساخت و ساز طرح نهضت ملی مسکن استان از انبوه ساز بومی استفاده می‌شود.

حسینی رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی در اختتامیه دومین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گفت: برای ساخت و ساز طرح نهضت ملی مسکن که حاکمیتی است ما انبوه ساز را از استان‌های دیگر نمی‌آوریم و برای ملزومات ساختمانی هم باید از محصولات استانی استفاده کنیم تا موجب رونق تولید استان شود.

او افزود: حضور فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه موجب رونق نمایشگاه شد و باید از همراهی‌های مسئولان عمرانی و غرفه‌ها قدردانی کرد.

حسینی با بیان اینکه واحد‌های تولیدی خوب و فاخری در استان داریم، عنوان کرد: هدف برگزاری نمایشگاه ایجاد هم افزایی فعالین ساختمان در رسته‌های مختلف است لذا باید به دغدغه‌های افراد گوش داده و مشکلات آن‌ها را تا جایی که امکان دارد، رفع کرد.


بیشتر بخوانید


رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی از مسکن به عنوان پیشران اقتصادی کشور نام برد و ادامه داد: این بخش حداقل ۳۰۰ تا ۳۵۰ شغل را به طور متوسط به همراه دارد.

او تصریح کرد: ۶ تا ۷ درصد تولید ناخالص ملی و ۱۲ درصد اشتغال کشور در بخش مسکن است و طرح نهضت ملی مسکن شرایط مسکن را تسهیل کرده و در نمایشگاه اتاق کنفرانسی تشکیل شده است تا مشکلات حوزه قیمت و تأمین مواد ساختمانی استان رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار