نیازی به واردات تیلاپیا نداریم

مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان گفت: تعرفه واردات باید به حدی افزایش یابد که واردات صرفه اقتصادی نداشته باشد.

ارسلان قاسمی گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید، کمبودی در عرضه ماهی شب یلدا نداریم. با ازدیاد تقاضا در آستانه شب یلدا احتمال سوء استفاده و دلال بازی وجود دارد که همین امر منجر به افزایش و نوسان قیمت در بازار می شود.

او، سیستم نامناسب توزیع را علت اصلی التهابات بازار اعلام کرد و افزود: با همکاری میادین میوه و تره بار و ساماندهی توزیع آبزیان، حقوق مصرف کننده و تولیدکننده حفظ می شود.

مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان با بیان اینکه واردات تیلاپیا عنصر ضد تولید داخل است، گفت: واردکننده ها به بهانه های مختلف به دنبال واردات تیلاپیا هستند به طوری‌که واردات آن تولید قزل آلا را دچار چالش می کند.

او با بیان اینکه نیازی به واردات تیلاپیا نداریم، گفت: پتانسیل تولید قزل آلا به حدی است که علاوه بر تامین نیاز بازار امکان صادرات وجود دارد. لذا تعرفه واردات باید به حدی افزایش یابد که به تولید داخل بویژه قزل آلا آسیب نزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۳:۲۹ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
نه به تیلا پیلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
واردات همین گونه غیر بومی مانند ماهی قرمز داره بوم سازگان های ملی رو از بین میبرن دیگه کمتر ماهی های بومی توی حوضه های آبی دیده میشه.
چند سال دیگه ماهی قرمز صید می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
دشمن وطن فروشان
۰۷:۳۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
والله بلله این ماهی تیلا پیلا(شانَگ) برای سلامتی مردم ضرر داره ،مردم برید تحقیق کنید خدایی ببنید چه به سرسلامتی انسان میاره ،ضمناًاین هم یک سیاستی هست برنامه ریزی شده و سازمان دهی شده ،ازجانب بعضی دشمنان داخلی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
تیاپیلا = ماهی فاضلاب
قزل آلا = ماهی آب تمیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
پس چرا اینقدر قزل الاگرونه اگه نیاز به واردات نداری
Iran (Islamic Republic of)
سعیدی اهواز
۱۳:۳۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
لعنت خدا برکسانی که ماهی تیلا پیلا وارد ابزیان ایران کردن چون تمام ماهیهای بومی نابود کردن گوشت خوار هستند ومقام دربرابر گرما وسرما وکم آبی این ماهیها باید نسلشن منغرض بشه نه تکثیر این نوع ماهی الزایمر میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
هر کسی این حرف زده برای خودش زده نظر بنده را بخواهید من با هر گونه رانت بازی و بستن گمرک روی مواد خوراکی از هر نوعش مخالفم واردات باید برای مواد خوراکی مثل مرغ و ماهی صفر بشه صفر اگر راست میگید تولید کننده های داخلی مثل چین و ژاپن با خلاقیت راه هایی پیدا کنن که هزینه تولید بسیار بیاورند پایین و با عرضه جنس ارزان بازار به ثبات برسانند خواستند من چندین روش خلاقانه دارم هر کسی خواست پیام بگذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
وارد کنید قیمت ها پایین بیاد رحم کنید به مردم
گوشت قرمز هم که پرید از سفره ها .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
لعنتی وقتی میگی کمبودی در عرضه ماهی نداریم منظورت چیه؟ پس چرا قیمتها اینقدر بالاست؟سرمایه دار لعنتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
واردات انجام نشه و قیمت نجومی ماهی باعث فرار ماهی از سفره مرم بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۹:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
تعرفه واردات باید آنقدر زیاد شود که غزل الا که ۶ سال قبل هرکیلو کمتر از ۱۰ هزار تومان بود و الان به کیلویی ۲۰۰ هزار رسیده ، بشود هر کیلو پانصد هزار تومان !
بعضی ها که حقوق نجومی دارند و و فقط،مابه تفاوت یک خودروی رانتی شان یعنی یک میلیارد تومان معادل حقوق ۱۰ سال یک کارمند است ! برایشان مهم نیست یک کیلو ماهی جنوب الان بین ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان شده !
Iran (Islamic Republic of)
sahel
۱۹:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
این ماهی در هیچ کشوری استفاده نمیشه برای سبد غذایی نهایت برای تغذیه دام و طیور
فقط ایران همچین خیانتی به سلامت مردم کرد
برنج سمی
روغن پالم دار
آشغال ماهی
خدا جد و آبادتونو لعنت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
ما که سالهاست رنگشو ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
رنگش مهم نیست مزه اش مهمه!
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۵:۲۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
مهاجمترین نوع ماهی که به خورد تخم ماهی های بومی علاقه ی شدید دارد همین توپلاست.که توسط چینی ها درهور عبدالظیم وهورشادگان ومناطق نفتخیز میریختند تا نسل ماهیهای بومی منقرض شود.ومردم ازتردد درآن مکانها بخاطرنبود ماهی های بومی و وجود همین ماهی فوق بدمزه با رنگ سیاه و طعم شیرین مواجه شوند.این عکسهایی که گذاشتید ماهی آبهای شور است نه ماهی هور و برکه و رودخانه.چین فقط بفکر منفعت خود است و بس.نه به فکرایران است ونه طبیعتش و نه مردمش .ازگشنگی هم بمیریم ککش نمیگزه.خدایا پناه میبریم به دامانت از شرکافران کمونیست که کلی جوان بومی را بیکارکردند و هی تفرقه می اندازند.بین اقوام خوزستان و دیگراستانها
آخرین اخبار