با حکم وزیر میراث‌فرهنگی؛

سعید شاهرخی مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان شد

طی حکمی از سوی وزیر میراث‌فرهنگی، سعید شاهرخی به سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی وگردشگری استان کرمان منصوب شد.

در متن حکم وزیرمیراث فرهنگی آمده است:

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان  مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با تکیه بر ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، اجتماعی، سیاسی و دینی استان، در اجرای راهبرد‌های کلان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبتنی بر" تغییر، تحول، توسعه و فناوری" و تحقق اهداف و ماموریت‌های ذیل اهتمام جدی ورزید.

حفاظت و صیانت از میراث‌فرهنگی، تاریخی و احیای و حفظ بنا‌های تاریخی پایگاه‌ها و موزه‌ها و فرهنگ سازی عمومی در جامعه در حوزه میراث‌فرهنگی از طریق معرفی، ترویج و اشاعه ظرفیت‌های، تمدنی، تاریخی، فرهنگی، مذهبی و آیینی، به کارگیری روش‌های نوین و خلاقانه‌ مدیریتی در راستای مرجعیت یافتن آن مرکز در حوزه میراث‌فرهنگی، ، تقویت بوم‌گردی‌ها و تور‌های گردشگری، نظارت مستمر و کارآمد بر حوزه گردشگری، برنامه‌ریزی و اجر برنامه‌های نو و مبتکرانه در راستای رونق کسب و کار، حمایت از صنایع‌دستی، ایجاد و احداث بازارچه‌ها و فروشگاه‌ها و آموزش و پرورش هنرمندان با استعداد ازجمله موارد مورد تاکید وزیر میراث فرهنگی برای مدیریت میراث استان بود.

سعید شاهرخی پیش از این سمت به عنوان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان مشغول به فعالیت بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار