عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال:

هنوز شکایت سرخابی ها از یکدیگر به دستمان نرسیده است/ گزارش ناظر بازی و داور دربی اهمیت دارد

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی درباره شکایت سرخابی‌ها از یکدیگر بعد از بازی دربی ۱۰۲ توضیحاتی را بیان کرد.

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره زمان بررسی  شکایت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال علیه یکدیگر اظهار کرد:  جلسه کمیته انضباطی روز یکشنبه برگزار می‌شود که فردا هم تعطیل رسمی است و باید ببینیم چه زمانی برای رسیدگی به پرونده سرخابی‌ها  در نظر گرفته می‌شود. ۳ الی ۴ هزار پرونده در سال برای کمیته انضباطی ارسال می‌شود که  تصمیم گیری می‌کنیم. گزارش‌ها باید بیاید و شکایت‌ها هم ببینیم و جلسه بگذاریم و اگر نیاز باشد استعلام و لایحه دفاعی از شاکیان بگیریم و همه این‌ها تشریفات دارد و بعد از آن رای را صادر می‌کنیم.  

جاودانی درباره اینکه باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال شکایت زیادی از یکدیگر کردند و  همه این شکایت‌ها در کمیته انضباطی رسیدگی می‌شود و خیلی‌ها می‌گویند این شکایت‌ها به جایی نمی‌رسد،   گفت: نمی‌دانم از خودشان باید بپرسید. صددرصد شکایت‌ها بررسی می‌شوند. ما این همه جریمه و محروم می‌کنیم و  این نشان می‌دهد که پرونده‌ها را رسیدگی می‌کنیم.  

او درباره اینکه کمیته انضباطی  فقط به گزارش ناظر بازی دربی توجه دارد و یا  اینکه اظهارات سرخابی‌ها هم مدنظر قرار می‌دهد، بیان کرد: به هر حال طبق مقررات انضباطی برای کمیته انضباطی گزارش ناظر بازی و داور ملاک است مگر اینکه با مسائل قانونی یک موضوع را بتوان ثابت کرد. حالا استقلال و پرسپولیس شکایت از یکدیگر می‌کنند چه مدارک و دلایل اثباتی دارند باید به کمیته انضباطی ارائه بدهند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار