در پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پروژه پارک دانشجو در حریم مجموعه تئاترشهر نیست!

مدیرکل هنرهای نمایشی در پاسخ به پیگیری‌ باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پروژه ایجاد شده در محوطه پارک دانشجو در حریم تئاتر‌شهر نیست و ارتباطی به تئاترشهر ندارد.

روز گذشته عکسی در فضای مجازی منتشر شد که خبر از نابسامانی محوطه تئاتر شهر و فضای آشفته مقابل این مجموعه تاریخی می‌داد؛ به همین جهت به پیگیری این عکس منتشر شده و شرایط ایجاد شده در محوطه تئاتر شهر پرداختیم.

کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی در پاسخ به تصویر منتشر شده در فضای مجازی و محوطه نابسامان مجموعه تئاتر شهر گفت: این پروژه برای پارک تئاتر شهر است و ما یک حریم داریم که هیچکس نمی‌تواند به آن دست ببرد و آن پروژه در حریم ما نیست و ربطی به ما ندارد. عکس منتشر شده در فضای مجازی را دیدم اما آن جلوی پارک دانشجو  یا همان تئاتر شهر است ولی آنجا را شهرداری دارد می‌سازد تا یک محوطه تئاتر خیابانی ایجاد کند ولی در حریم تئاتر شهر نیست و ارتباطی به تئاتر شهر ندارد.

حریم مجموعه تئاتر شهر

وی در پاسخ به این سوال که این پروژه و شرایط نابسامان تا جشنواره تئاتر فجر به اتمام خواهد رسید یا خیر؟ تصریح کرد: بله، قرار بر این است تا آن زمان جمع شود اما شهرداری نیاز به پول دارد و ما نمی‌توانیم به آن‌ها چیزی بگوییم، شهرداری می‌گوید به شما مربوطی نیست؛ زیرا ما در حریم و خانه شما نیامده‌ایم. این نابسامانی در حریم ما نیست و درست است که در خیابان تئاتر شهر است اما خب گوش نمی‌دهند و فضای زیبایی محوطه تئاتر شهر را هم بهم زده‌اند.

شایان ذکر است محوطه تئاتر شهر تاکنون بارها مورد بی‌توجهی یا بهتر است بگوییم کم توجهی قرار گرفته و با گذشت چندماه مجددا اخبار جدیدی از محوطه، حریم و یا شرایط نابسامان داخل تئاتر شهر می‌شنویم. همچنین سکوت مدیریت این مجموعه تاریخی و پر اهمیت هنری کشور دربرابر چنین اتفاقات و حواشی آن جای سوال دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۵ دی ۱۴۰۲
با توجه به نارضایتی عمومی مردم از اماکن عمومی و هنری است می تواند خواستگاه جوانان روشنفکر باشد ! .
آخرین اخبار