توسعه شهر یزد با نگاه همه جانبه گرایی

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: سیاست‌ها و برنامه‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر یزد برای توسعه این شهر، بر اساس نگاه متوازن بین همه بخش‌ها متمرکز شده است.

سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در اولین نشست بررسی عملکرد سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، با این بیان که امروز شهر یزد با اجرای ده‌ها طرح عمرانی، به کارگاه طرح‌های عمرانی بدل شده است گفت: در عین حال، شورای شهر همزمان با افزا‌یش چهار برابر‌ی اعتبارات فرهنگی شهرداری یزد، زمینه شکوفایی اجرای طرح‌های بزرگ فرهنگی را در سطح شهر یزد فراهم کرد.

اوبا تاکید بر این که نگذاشتیم به بهانه کار فرهنگی، طرح‌های عمرانی و به بهانه کار عمرانی، طرح‌های فرهنگی شهرداری به تعویق بیفتد یا از مرحله اجرا خارج شود افزود: این موفقیت نشان می‌دهد شورای شهر و شهرداری یزد در ارائه خدمت به شهروندان عزم جدی دارند و توانسته رضایت مردم را در همه بخش‌ها فراهم کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه اعضاء این شورا به عنوان نماینده در همه سازمان‌ها و بخش‌های شهرداری حضور دارند و بر عملکرد آن‌ها از نزدیک نظارت می‌کنند تاکید کرد: هر یک از این نمایندگان از عملکرد سازمان‌ها و بخش‌های مربوطه رضایت دارند و در اجرای برنامه‌های آن‌ها مساعدت و همیاری دارند.

سیفی در این نشست، از روسای کنونی و قبلی و نیز کارکنان پرتلاش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به خاطر عملکرد خوب آن‌ها در ارائه خدمت صادقانه به مردم قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار