جذب یک هزار میلیارد ریال برای تکمیل کتابخانه مرکزی

جذب یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کتابخانه مرکزی اراک هدفگذاری شد.

حمید انعامی مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی در بازدید نمایندگان ارشد معاونت اجرایی نهاد ریاست جمهوری از طرح کتابخانه مرکزی اراک گفت: امسال ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اسناد خزانه و ۱۲ میلیارد ریال به صورت نقدی برای تکمیل این طرح اختصاص داده شده است.

حمید انعامی افزود: مقرر شده برای تکمیل این طرح فرهنگی یک هزار میلیارد ریال به صورت سه ساله که ۵۰۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانی و ۵۰۰ میلیارد ریال مابقی از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه تخصیص یابد.

انعامی اضافه کرد: اکنون کتابخانه مرکزی اراک پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی دارد و امید است با تخصیص به موقع اعتبارات، این طرح فرهنگی که عملیات اجرایی آن از سال ۹۴ کلید خورده در سه سال آتی تکمیل و بهره‌برداری شود.

او در ادامه گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی مسئولیت ساخت کتابخانه مرکزی اراک را بر عهده دارد و این طرح فرهنگی پس از تکمیل به نهاد کتابخانه های استان مرکزی تحویل می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز تاکنون ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کتابخانه مرکزی اراک تخصیص داده که امید است با تعامل و همکاری مسئولان ارشد کشور و استانی این طرح در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.