آغاز به کار نمایشگاه تخصصی مد و لباس ایرانی اسلامی در اهواز

نمایشگاه تخصصی مد و لباس ایرانی اسلامی روز سه‌شنبه در کتابخانه مرکزی اهواز با حضور جمعی از طراحان و کارآفرینان مد و لباس خوزستان آغاز به کار کرد.

نازنین باسیری برگزار کننده نمایشگاه گفت:  این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از فعالان حوزه مد و لباس استان برگزار شده است.

او  حفظ هویت ملی و دینی را از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: ترغیب جوانان به استفاده از لباس و پوشش اصیل ایرانی - اسلامی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

این طراح لباس با تاکید بر ضرورت ارائه الگوی مناسب برای پوشش جوانان توضیح داد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی غرب و تبلیغاتی در فضای مجازی در این زمینه، در نمایشگاه مد و لباس ایرانی تلاش شده تا طرح‌های متنوع ایرانی و اسلامی مطابق با ذائقه جامعه هدف ارایه شود.

خانم باسیری  ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از ۲۰ طراح، کارآفرین و تولید کننده استانی لباس و پوشش اسلامی، تولیدات خود در زمینه پوشاک، زیورآلات، پوشش‌های عفاف و حجاب و دیگر ملزومات مرتبط با آن ارائه می‌کنند.

نمایشگاه مد و لباس اهواز تا جمعه یکم دی ماه سال جاری در کتابخانه مرکزی اهواز واقع در کیانپارس، بلوار ساحلی برپا است و علاقمندان می‌توانند در ساعت‌های ۹ تا ۲۱ از آن بازدید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.