اهتمام ویژه شهرداری یزد در خصوص مدیریت بحران سیلاب شهری

مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی در سطح منطقه هزینه شده است.

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار در نشست با نمایندگان شرکت‌های حفار، با اشاره به ضرورت مدیریت بحران سیلاب شهری در مناطق مختلف، گفت: از ابتدای امسال تاکنون لوله گذاری به طول تقریبی هزار و ۳۰۰ متر در بلوار جانباز، کوچه ۵۳ آزادگان، خیابان شهید پارساییان و کوچه رستگار با هزینه ۶۰ میلیارد ریال برای هدایت آب‌های سطحی انجام شده است. 

او افزود: به همین منظور عملیات دفع آب‌های سطحی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در خیابان حضرت بتول آزادشهر، میدان صنعت، میدان حضرت ابوالفضل (ع) و بخشی از بلوار آزادگان به طول تقریبی 2 هزار و ۴۰۰ متر آغاز شده که تا پایان امسال به اتمام می‌رسد. 

مدیر شهرداری منطقه چهار یزد به اهمیت اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی در محلات، کوچه‌ها و حتی کوچه‌های بن بست اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال ۳۲ حلقه چاه جذبی با هزینه ۱۸ میلیارد ریال با هدف مدیریت بحران سیلاب شهری حفر شده است.

گفتنی است: شهرداری یزد پس از وقوع سیلاب سال گذشته، با هدف مدیریت بحران سیلاب شهری نسبت به تجهیز وسایل مدیریت بحران و استحکام بخشی سیل بند‌ها اقدام کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار