رونمایی از ره نامه رهبر انقلاب در کرمان

مجموعه ۴۰ جلدی رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های مختلف با عنوان ره‌نامه رونمایی شد.

آیین رونمایی از این اثر تازه انتشارات انقلاب اسلامی و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در دانشگاه‌ها، با حضور مقامات عالی استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، رئیس دفتر استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و روسای دانشگاه‌ها در محل سالن آمفی‌تئاتر ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد. 
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به ۳۴ سال رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دیدار‌های ایشان با گروه‌های مختلف همواره در این سال‌های طولانی برقرار بوده است. 

وی دیدار‌های سالانه رهبر معظم انقلاب با اساتید و دانشجویان را نیز یادآرو شد و گفت: نظام‌نامه مفصل معرفتی از وظایف استادی و دانشجویی در رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب وجود دارد.

استاندار کرمان تصریح کرد: چرخه دانشگاه، نقش مهمی در شکل‌گیری آینده اجتماعی و کاری افراد دارد و مهم است که راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب در این حوزه به کار گرفته شود.

فداکار افزود: مهم است به دستورات این حکیم فرزانه و رهبر وارسته، اهل فن و علم و مطلع در امور که در میان رهبران دنیا، نزدیک به ایشان هم فردی وجود ندارد، توجه شود. 

 مجموعه کتاب‌های «ره‌نامه» عرصه گسترده‌ای از موضوعات در ساحت‌های اعتقادی، اجتماعی، سبک زندگی، مباحث تربیتی و اخلاقی، سیاسی و انقلابی را در برمی‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.