طرح توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در البرز به اجرا درآمد

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از آغاز اجرای طرح ملی یاس با رویکرد توانمندسازی اقشار آسیب پذیردر این استان خبرداد.

مصطفی قمشه ء گفت: در این طرح، به شیوه پیشگیرانه و اجتماع محور در ١٠ خانه هلال احمر در سطح استان توانمندسازی اقشار آسیب پذیر مورد توجه قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه معرفی جامعه هدف طرح از سوی کمیته امداد و آموزش ها توسط جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود، گفت: در این طرح، مددجویان آموزش های لازم در زمینه توانمندسازی و تاب آوری در زمان مشکلات را فرا می گیرند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با بیان اینکه جامعه هدف طرح همه گروه‌های سنی به خصوص دختران ۲۵ تا ۴۰ سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، افزود: ارتقای عزت نفس و پذیرش مسئولیت اجتماعی در بین مخاطبان و توانمند سازی رفتاری، ارتباطی و فرهنگی مددجویان، حضور مخاطبان در عرصه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی، ایجاد انگیزه در زمینه امداد و کمک‌های اولیه و آشنایی با حوادث و سوانح، ترویج خود امدادی و دیگر امدادی از اهداف دیگر اجرای طرح یاس است.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با همکاری جمعیت هلال‌ احمر طرح یاس را تدوین کرده که در آن مدجویان کمیته امداد با فراگیری آموزش های مختلف، توانمند می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.