جمالی:

فعالان فضای مجازی افسران سنگر کمین نظام اسلامی هستند

جانشین سپاه فجر استان فارس فعالان فضای مجازی را سنگر کمین نظام دانست و گفت: اشخاصی که در سنگرفضای مجازی قرار می‌گیرند باید با هوشیاری کامل به امورات بپردازند و خستگی‌ناپذیری در خود را نمایان کنند.

هاشم جمالی در آئین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان فارس گفت: مقام معظم رهبری با توجه به دغدغه‌ای که در مسائل فرهنگی دارند، توجه به فضای مجازی را به‌صورت ویژه مطرح می‌کنند.

او افزود: فضای مجازی به حدی مهم است که مورد تأکید فراوان مقام معظم رهبری شده است و باید گفت فضای مجازی جزیی از فضای حقیقی است چرا که مردم با آن زندگی می‌کنند و شخصیت شان تحت‌تأثیر فضای مجازی شکل‌گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن را حفظ کنیم باید امپراتوری بر فضای مجازی را ایجاد کنیم.

جمالی خطاب به فعالان فضای مجازی افزود: با توجه به حوادث گذشته در فضای مجازی متأسفانه برنده نبودیم و شما امروز خط اول نظام هستید و باید در این زمینه قوی ظاهر شوید.

او فعالان فضای مجازی را سنگر کمین نظام دانست و گفت: اشخاصی که در این سنگر قرار می‌گیرند باید با هوشیاری کامل به امورات بپردازند و خستگی‌ناپذیری در خود را نمایان کنند.

جمالی گفت: شما فعالان فضای مجازی باید چشمان بصیر، هوشیار و آگاه انقلاب اسلامی باشید و اگر در این عرصه بخواهیم موفق باشیم باید برنامه‌ای را طراحی کنیم و با شناخت رفتار دشمن در مقابلش تاکتیک خاص خود را انجام دهیم.

او ادامه داد: دشمن امروز در همه عرصه‌ها در مقابل جمهوری اسلامی یا شکست‌خورده و یا کم آورده است که در حال عقب‌نشینی نیز هستند، اما در عرصه اقتصاد قطعا مشکلات خود را برطرف خواهیم کرد.

جمالی اظهار کرد: برای اینکه دشمن به مقاصدش برسد سه دستور را در عرصه فضای مجازی به‌عنوان رویکرد، تاکتیک و راهبرد در مقابل انقلاب اسلامی به کار برده است و به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی، بی‌اعتماد کردن مردم به‌نظام و ناکارآمد جلوه‌دادن نظام است که این‌ها استراتژی دشمن است و فعالان فضای مجازی باید با تولید محتوای خود به مقابله با دشمنان بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.