آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد از محل پرداخت زکات در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد از محل پرداخت زکات تا پایان امسال خبر داد.

جاسم محمدی فارسانی گفت: پارسال ۵ زندانی جرائم غیرعمد از محل پرداخت زکات مردم استان آزاده شده‌اند که امسال تاکنون ۵ زندانی جرائم غیرعمد آزاد و تا پایان سال این تعداد به ۱۰ نفر افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی پرداخت زکات واجب و فطریه توسط مردم استان نسبت به سال گذشته افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۶ میلیارد تومان زکات فطریه (ماه مبارک رمضان) و واجب توسط مردم استان پرداخت شده که زکات فطریه با تدابیر انجام شده و با بهره‌گیری از صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در همان روز عید فطر به دست نیازمندان رسید.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد استان با تأکید بر اهمیت جذب و آموزش عاملین و مبلغان زکات ادامه داد: تعداد عاملین زکات نسبت به سال قبل ۱۵ درصد و تعداد مبلغان زکات نیز ۳۰ درصد افزایش یافته است.

محمدی با اشاره به برگزاری جشنواره زکات در شهرستان‌ها گفت: آخرین جشنواره زکات توسط شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا، فلارد و بخش منج برگزار شد که با جمع‌آوری ۵۰ میلیون تومان زمینه آزادی ۵ زندانی جرائم غیرعمد فراهم شد.

وی با اشاره به اهمیت تولید مستندات فاخر در زمینه زکات خاطرنشان کرد: تاکنون ۲ مستند با موضوع زکات با مشارکت صدا و سیما تولید شده است.

لازم به ذکر است، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.