جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

۹ دی روز بصیرت و نمایش اقتدار ملت ایران است

حجت‌الاسلام علی شیرازی گفت: ۹ دی روز بصیرت، حمایت از ولایت و روز نمایش اقتدار ملت ایران است.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع امروز در همایش گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی در سالن آزادی سنندج اظهار کرد: امروز روز بصیرت، حمایت از ولایت و روز نمایش اقتدار ملت ایران است.

حجت‌الاسلام علی شیرازی با بیان اینکه مبارزه با کفر مشکلات و سختی دارد، گفت: روزی که ملت ایران تحت زعامت پرچم امام حرکت کرد دشمنان و مستکبرین وارد عرصه شدند و خواستند از ملت ایران انتقام بگیرند و اول سراغ کردستان آمدند با این تصور که مردم کردستان در مقابل نظام می‌ایستند.

وی با تاکید بر اینکه اقوام ایرانی تفاوتی ندارد، خاطر نشان کرد: ملت ایران یک ملت واحد است و شیعه و سنی ندارد و کردستان در مبارزه با استکبار و دشمن، یک سرزمین نمونه شد چرا که خون اقشار مختلف ایرانی از شیعه و سنی از سراسر کشور در این خطه ایران ریخته شد.

حجت‌الاسلام علی شیرازی افزود: کردستان در دوران جنگ سرزمبن وحدت شد، خون‌هایی که در کردستان به زمین ریخته شد جدای از تقویت و تحکیم، موجب حفظ کردستان شد.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع عنوان کرد: تقلب رمز آشوب بود گرچه فتنه ۸۸ با حضور ملت خاموش شد، اما دشمن دنبال فتنه‌سازی برای انتقام از ملت است و دست‌بردار نیست.

وی با اشاره به اینکه امروز حزب‌الله عراق اعلام می‌کنند که مراکز امریکایی‌ها در آن کشور را زدند و آن‌ها در عراق هیچ قدرتی ندارند، افزود: امروز پایگاه‌های آمریکا در سوریه، لبنان و عراق را می‌زنند و آن را علنی اعلام می‌کنند و این بیانگر شکسته‌شدن هیمنه پوشالی امریکا و قدرت حزب‌الله در آن کشورهاست.

حجت‌الاسلام علی شیرازی یادآور شد: دشمن بداند و می‌داند ملت بیش از ۴۰ سال است پای ارزش‌ها، انقلاب و قرآن ایستاده و از آرمان‌ها عقب‌نشینی نمی‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.