ارائه خدمات مورد نیاز بخش گردشگری به مسافران نوروزی در قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت : خدمات مورد نیاز بخش گردشگری به مسافران در این شهرستان با توجه به تقارن تعطیلات پایانی امسال و نوروز ۱۴۰۳ با رعایت شئونات و حرمت ماه مبارک رمضان به مسافران ارائه می‌شود.

محمد نجفی فرماندار قصرشیرین در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر قصرشیرین در فرمانداری این شهرستان، گفت: قصرشیرین با آب و هوایی مطبوع و گرمسیری در ایام تعطیلات پایانی سال و نوروز همواره مقصد مسافران و گردشگران نوروزی از سراسر استان و دیگر نقاط کشور است که باید متناسب با جمعیت ورودی به شهرستان شرایط لازم برای ارائه خدمات لازم به آن‌ها فراهم شود.

وی اظهار کرد: واحد‌های پذیرایی بین‌راهی و اماکن اقامتی و هتل‌ها با هماهنگی با دستگاه‌ها و مراجع ذی‌ربط به‌منظور تسهیل در امور مسافرانی که قصرشیرین را مقصد سفر خود در ایام نوروز قرار می‌دهند برنامه ریزی کنند که با رعایت شئونات رمضان خدمات مناسب برای تکریم مهمانان و مسافران، ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدمات رسان نیز به نحو مطلوبی انجام شود.

فرماندار قصرشیرین ادامه داد: علاوه بر تنظیف و زیباسازی سطح شهر و خیابان‌ها و معابر و آمادگی مکان‌های گردشگری و بوستان‌ها توسط شهرداری برای حضور مسافران و آماده سازی اماکن اقامتی توسط میراث فرهنگی و گردشگری، برنامه ریزی شود تا با اجرای برنامه‌های نوروزی و نمایشگاه‌های عرضه محصولات سنتی و محلی در ساعات افطار تا سحر و همچنین برنامه‌های قرآنی و معنوی در مساجد شهرستان خدمات شایسته‌ای به مسافران و مهمانان صورت گیرد.

وی اظهار کرد: آماده شدن فضای اقامتی شهرستان شامل ۱۴ مهمانپذیر و هتل این شهرستان با ظرفیت یک هزار و ۵۰ تخت نیز برای حضور مهمانان نوروزی، تجهیز و استفاده از مدارس برای اسکان گردشگران و مهمانان نوروزی که شب را در قصرشیرین اقامت داشته باشند، نظارت بر اصناف، برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برای توزیع اقلام اساسی با قیمت مصوب و زیر نرخ بازار برای تامین مایحتاج شب عید و ماه مبارک رمضان نیز از دیگر برنامه‌های ستاد خدمات سفر است و نکته حایز اهمیت این است که باید بازار پایدار و حفظ شود.

نجفی افزود: یادمان‌ها و مناطق عملیاتی برای پذیرای کاروان‌های راهیان نور و خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم آماده سازی شود.

فرماندار قصرشیرین تاکید کرد: گروه‌های بازرسی و گشت‌های نظارتی در ایام نوروز باید فعال باشند بر بازار و نحوه خدمات رسانی به مسافران نظارت کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.