تدفین شهدای حادثه تروریستی کرمان در محل گلزار شهدا

پیکر شهدای حادثه تروریستی کرمان، جمعه ۱۵ دی ماه برگزار و در محل گلزار شهدا تدفین خواهند شد. 

جلسه شورای اداری استان کرمان پنجشنبه ۱۴ دی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و سایر اعضا در محل سالن شهید مرتضوی کرمان برگزار شد. 

علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در این جلسه گفت: شب قبل از شهادت حاج قاسم، ۷۵ هزار نفر در شهر کرمان اسکان داده شده‌اند که باید از مدیران و مسئولان مربوطه کمال تشکر را کرد. 

وی بیان داشت: این اتفاق تروریستی بسیار تلخ، نشان از عجز و ناتوانی دشمنان دارد؛ بنابراین این حرکت به شدت محکوم است و روز به روز شاهد اتحاد بیشتر جبهه مقاومت در منطقه هستیم. 

بیگ‌زاده  بیان داشت: مدیران اجرایی با حضور در خانواده شهدا ضمن عرض تسلیت، هماهنگی لازم برای برگزاری برنامه تشییع و تدفین را داشته باشند. 

علی بابایی فرماندار کرمان در این جلسه گفت: طبق هماهنگی انجام شده زمان تشییع شهدای انفجار‌های تروریستی، فردا جمعه ۱۵ دی ماه راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از محل چهارراه غزه به طرف مصلی کرمان انجام می‌شود. 

وی با بیان این مطلب که شهدا در گلزار شهدای کرمان تدفین خواهند شد، افزود: در صورت رضایت خانواده شهدای غیر بومی، این شهدا نیز در برنامه تشییع خواهند بود. 

فرماندار کرمان تصریح کرد: طبق هماهنگی انجام شده، مدیران برای هماهنگی برنامه تشییع در منازل خانواده شهدا حضور پیدا می‌کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۴ دی ۱۴۰۲
اقای فداکار، جلالی چه سابقه مدیریتی داشت که بخاطر سفارش امام جمعه گذاشتینش معاون امنیتی استاندار که امروز این حادثه وسط استانی که یکی مثل شهید سلیمانی امنیت کل منطقه تامین میکرد اینهمه کشته وسط شهر شما باید خودتون خجالت بکشید برید استعفا بدین
آخرین اخبار