فرمانده کل انتظامی کشور:

افکار و اندیشه‌ها را از خدمات شهدا آگاه کنیم

سردار رادان گفت: باید طوری عمل کنیم که آحاد جامعه نسبت به ارزش زحمات حوزه نظم و امنیت و شهدای این عرصه به حداکثر آگاهی و شناخت برسند.

سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور در نشست برنامه ریزی آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی استان کرمان گفت: برپایی این آیین در روز جمعه و متقارن با نماز عبادی و سیاسی این هفته اقدامی شایسته برای شهدای گلگون کفن دیار سردار دل‌ها است. 

وی با تاکید بر اینکه همواره باید برای شهدا سنگ تمام گذاشت، بیان کرد: در دیدار‌هایی که با خانواده شهدای انتظامی آیین سالگرد حاج قاسم سلیمانی داشتیم از صبر، شکیبایی و امیدواری این عزیزان الگو گرفتیم و پیام‌های ناشی از این روحیه خانواده‌های معزز شهدا را به سایر همرزمان مجموعه انتظامی کشور نیز منتقل می‌کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه اهالی قدرشناس مناطق کیسکان و بزنجان شهرستان بافت میزبان پیکر دو تن از این شهدای گرانقدر خواهند بود، گفت: در کنار تبلیغات محیطی و تصویرسازی از منش و کردار شهدای عزیز باید طوری عمل کنیم که آحاد جامعه نسبت به ارزش زحمات و خدمات حوزه نظم و امنیت و در راس آن شهدای این عرصه به حداکثر آگاهی و شناخت برسند و با این عزیزان در حوزه حفظ و برقراری نظم و امنیت نیز همکاری همیشگی را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید جلال موسوی
۰۹:۵۹ ۱۶ دی ۱۴۰۲
روحشان شاد و یادشان گرامی اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم . عرض تبریک و تسلیت به محضر خانواده بزرگوار و بستگان و همشهریان کرمان و ایران اسلامی
آخرین اخبار