امام جمعه موقت سمنان:

اقدام تروریستی کرمان بر بیداری ملت می‌افزاید

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژادگفت: مردم تا آخرین نفس پای درخت تنومند انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و اقدام‌های سخیف دشمنان از جمله حادثه تروریستی کرمان ملت ایران را بیدارتر و جنایت دشمنان را آشکارتر می‌کند.

حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان گفت: دشمنان نتوانستند عشق حضور مردم به شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تحمل کنند، دست به اقدام جنایتکارانه زد.

وی اظهار کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خدمتگزار و سرباز نظام جمهوری اسلامی است و دشمنان از این محبوبیت برنتابید این جنایت را آفرید.

وی ادامه داد: حادثه‌های ترور این چنینی مانند حادثه تروریستی کرمان در دوره‌های مختلف در ایران رخ داده و دشمنان می‌داند با این اقدامات نمی‌توانند خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کنند.

اقدام‌های سخیف رژیم صهیونیستی نتیجه استیصالش در طوفان‌الاقصی است

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: طوفان‌الاقصی اقتدار جبهه مقاومت را نشان داد و سیلی محکم بر رژیم جنایتکار صهیونیستی زد و اکنون برای جبران این شکست سخت، اقدامات جنایتکارانه خود را ادامه می‌دهد که این اقدامات نابودی‌اش را سرعت می‌بخشد.

وی اظهار کرد: طوفان‌الاقصی ضربه بزرگی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی وارد کرد و توانست بر ۷۰۰ کیلومتر دیوار به ارتفاع ۹ متر در اطراف رژیم جنایتکار صهیونیستی با سامانه‌های امنیتی ورود کند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد تاکید کرد: جنایت‌هایی که در ایران رخ می‌دهد و هر گروه تروریستی که جنایت‌ها را بر عهده می‌گیرد، سرنخ آن به شیطان بزرگ آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی می‌رسد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به سالروز صدور فرمان کشف حجاب زنان توسط رضاشاه در سال ۱۳۱۴، افزود: حجاب از جمله ارزش‌ها در انقلاب اسلامی است و ترویج بهاییت بهانه‌ای برای از بین بردن ارزش‌های اسلامی در تاریخ ایران بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار