نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

جبهه مقاومت چشم انتظار حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات اسفند است

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: جبهه‌های مقاومت در منطقه نیز چشم انتظار حضور حداکثری ملت بزرگ ایران در عرصه انتخابات ۱۱ اسفند هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در آیین گرامیداشت شهدای عملیات والفجر ۸ و هفته حفاظت اطلاعات سپاه با تبریک اعیاد شعبانیه به فضائل ماه شعبان اشاره و اظهار کرد: ماه شعبان المعظم مقدمه ورود به ماه میهمانی خدا است.

امام جمعه سمنان به روایتی از امام سجاد علیه السلام اشاره کرد و افزود: حضرت زین العابدین فرمود «ارزشمندترین افراد کسی است که دنیا را برای خود ارزش نبیند»

وی با یادآوری توصیفات امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام از دنیا گفت: امام علی (ع) فرمود «در گذشته یکی از برادران دینی، نزد من ارزش و جایگاهی فراوان داشت، چون دنیا را برای خود ارزش نمی‌دانست»

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام در روایتی دیگر فرمود «أ لاَ حُرٌّ یَدَعُ هذهِ اللُّماظَةَ لأهلِها؟ إنّهُ لَیسَ لأنفُسِکُم ثَمَنٌ إلاّ الجنّةَ فلا تَبِیعُوها إلاَّ بِها» آیا آزاده‌ای پیدا نمی‌شود که این خرده ریزه‌های لای دندان‌ها (دنیا) را برای اهلش واگذارد؟ بدانید که جان‌های شما را بهایی جز بهشت نیست، پس آن‌ها را جز به این بها مفروشید»

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه شهدای عظیم‌الشأن هشت‌سال دفاع مقدس در راه خود به امام علی (ع) تأسی کردند، اظهار کرد: نقش شهدای عملیات والفجر ۸ در فتح فاو، بی‌بدیل و انکارناپذیر است.

امام جمعه سمنان با اشاره به آیه ۱۱۱ سوره مبارکه توبه گفت: بر اساس این آیه شریفه، خداوند متعال از مؤمنان، جان‌ها و اموالشان را خریداری کرده و در برابر آن، بهشت را به آن‌ها ارزانی داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواص عملیات والفجر۸ و سایر عملیات‌ها گفت: شهدای عظیم‌الشأن هشت‌سال دفاع مقدس از چنان درجه ملکوتی برخوردار بودند که حتی برای لحظه‌ای هم طاقت ماندن در دنیا را نداشتند!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار