طرح ویژه پلیس راهور تهران درمورد موتورسواران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از اجرای «طرح ۱۰» از روز دوشنبه در ۲۴ نقطه از پایتخت خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ  گفت: طرح ۱۰ با هدف ساماندهی تردد موتورسیکلت سواران در خطوط ویژه و استفاده از کلاه ایمنی در سطح معابر پایتخت اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این طرح که از روز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ آغاز می شود، با ۲ تخلف اصلی موتور سواران شامل نداشتن کلاه ایمنی و تردد در خطوط ویژه به صورت جدی برخورد خواهد شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: محل اجرای این طرح از پل پارک وی تا سه راه جمهوری و در ۲۴ نقطه از پایتخت است.

چگونه خودرو غیراستاندارد می شود؟

سرهنگ کشیر همچنین با بیان اینکه تغییر در ارکان وسیله نقلیه، خودرو را از حالت استاندارد خارج می کند، گفت: ارکان وسیله نقلیه شامل شاسی، موتور، اتاق و رنگ خودرو می شود.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: تغییر در ارکان وسیله نقلیه دلایل خاص خود را دارد و مالک نمی تواند بدون دلیل موجه در ارکان خودرو خود تغییر ایجاد کند و اول باید دانست که آیا این ارکان که از آن نام برده شد دارای مشکل است یا خیر؟

سرهنگ کشیر افزود: این مشکلات شاید در تصادفی که اتاق خودرو یا شاسی آن آسیب جدی دیده باشد رخ دهد که باید تغییر کند.

وی گفت: اگر مالک و راننده بخواهند ارکان وسیله نقلیه را عوض کند باید قبل از هرگونه اقدام باید به پلیس راهور- بخش شماره گذاری مراجعه کرده و برای انجام آن مجوز لازم را دریافت کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: اگر کسی بدون دریافت مجوز اقدام به تغییر در ارکان خودرو کند تخلف انجام داده و قطع به یقین با برخورد پلیس مواجه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۶ دی ۱۴۰۲
مشکل اصلی مردم با موتوریا پلاک مخدوششونه نه کلاه ایمنی و بقیه
آخرین اخبار