فرماندار دیلم تاکید کرد:

لزوم تسهیل پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در دیلم

فرماندار دیلم بر لزوم تسهیل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و رفع موانع تولید در دیلم تاکید کرد.

محمد اسدی روز دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دیلم اظهار داشت: دیلم در حوزه اقتصاد دریامحور پتانسیل بالایی دارد که باید نهایت استفاده را از این موقعیت ببریم.

فرماندار دیلم با تاکید بر لزوم تسهیل پرداخت تسهیلات اشتغال زایی تصریح کرد: در صورتی که دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های حمایتی نتوانند به‌موقع اقدام به شناسایی، معرفی، ارائه لیست متقاضیان خود کنند، برابر دستورالعمل و مصوبه‌های کارگروه استانی نسبت به جابجایی بخشی از سهمیه جذب نشده آن‌ها با قاطعیت اقدام خواهد شد و در اختیار سایر بخش‌ها که جذب بهتری داشته‌اند قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مردم، عملکرد شما مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل، نهاد‌های حمایتی و انقلابی و سایر ارکان دولت را به‌دقت مورد ارزیابی و مشاهده قرار خواهند داد.

فرماندار دیلم بیان کرد: تشکیل منظم و مستمر جلسات کارگروه و جلسات کمیته فنی راستی آزمایی و اعلام نتیجه به بانک‌های عامل، ارسال گزارش اقدامات و صورت جلسات به دبیرخانه کارگروه مربوطه در استان بوشهر تسریع شود.

وی اظهار داشت: ثبت متقاضیان در سامانه جامع اشتغال و رصد مستمر انجام و در جلسات کارگروه و جلسات کمیته فنی و راستی آزمایی عملکرد، گزارش شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.