سارقان قطعات الکترونیکی خودرو در مهاباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: سارقان قطعات الکترونیکی خودرو "ECU" به ارزش یک میلیارد ریال با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی‌های تخصصی صورت گرفته از محل وقوع سرقت‌ها سرنخ‌هایی از دست داشتن یک نفر از سارقان سابقه دار در این سرقت‌ها را به دست آوردند.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه در نهایت سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد، افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۹ فقره سرقت "قطعات کنترل الکترونیک" انواع خودرو و فروش آن به مالخر اعتراف کرد که مالخر این پرونده نیز با رصد هوشمندانه پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ اشرفی با بیان اینکه ۹ قطعه کنترل الکترونیک خودرو سرقتی از محل اختفاء متهمان کشف و به مال باختگان تحویل داده شد، ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل قضائی و با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات وابسته به منابع ملی مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.