نورمحمدی: پیدا کردن مربی همانند گل محمدی نشدنی است/ فکر نکنم برانکو به پرسپولیس بیاید

بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: گل محمدی در این سال‌ها نشان داد که مربی بزرگی هم در پرسپولیس و هم تیم‌های دیگر بوده و پیدا کردن مربی مثل او سخت است.

رضا نورمحمدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی یحیی گل محمدی از سرخپوشان گفت: مربی با شخصیت مثل یحیی گل محمدی حیف بود که به راحتی از دستش دادیم. به هر حال مشکلاتی وجود دارد و مدیران باشگاه باید همه تلاش خود را کنند. گل محمدی در این سال‌ها نشان داد که مربی بزرگی هم در پرسپولیس و هم تیم‌های دیگر بوده است. به نظرم پیدا کردن مربی مثل یحیی خیلی سخت است.

نورمحمدی گفت: در این مقطع پیدا کردن مربی که شناخت از تیم پرسپولیس داشته باشد خیلی سخت است و اگر مربی خارجی بیاورند تازه باید یک نیم فصل فوتبال ایران و بازیکنان را بشناسد و در این وسط فقط پرسپولیس ضربه می‌خورد.

خستگی برای گل محمدی بی مورد است 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه در اظهارات درویش در مورد دلایل جدایی گل محمدی تناقض وجود دارد، گفت: به نظرم در فوتبال ما مربیانی همانند یحیی انگیزه زیادی دارند و خستگی بی مورد است. گل محمدی از ناملایمات و کم گذاشتن ناراحت بود و حرفی از خستگی نزده بود. حالا برخی از مربیان که از یک تیم می‌روند شاید قصد داشته باشند که یک نیم فصل استراحت کنند، اما به نظرم یحیی انگیزه‌اش هم زیاد است. به نظرم یک مقدار باشگاه ضعیف کار می‌کند و این مشکلات را می‌شود حل کرد.

رفتن مدیرعامل در پرسپولیس یک مسئله عادی است 

او افزود: به هر حال رفتن مدیرعامل در پرسپولیس یک مسئله عادی است و در این چند سال دیدیم که مدیران یک الی ۲ سال در پرسپولیس بودند. به نظرم پیدا کردن مربی همانند گل محمدی در این مقطع نشدنی است. بعضی از مربیان بزرگ در ایران هستند، اما شاید در این مقطع قبول نکنند و پرسپولیس را هواداران فقط برای قهرمانی می‌بینند و روز‌های سختی پیش رو دارند. به نظرم اگر مصدومان پرسپولیس برسند و یکی ۲ بازیکن هم اضافه شوند، پرسپولیس باز هم مدعی اول قهرمانی است.

برانکو یک مربی ثابت شده از لحاظ اخلاقی و فنی است 

نورمحمدی درباره اینکه بهترین گزینه برای هدایت سرخپوشان چه کسی است، گفت: برانکو یک مربی ثابت شده از لحاظ اخلاقی و فنی است. همچنین او شناخت کافی از پرسپولیس دارد، اما ایشان مربی تیم ملی عمان است و فکر نکنم که او به ایران بیاید. البته مدیرعامل اسامی زیادی مطرح می‌کند، اما مهم این است که مربی بیاید که هدایت سرخپوشان را قبول کند.

مهلت نقل و انتقالات برای پرسپولیس دارد از دست می رود 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه هواداران نگران هستند که نقل و انتقالات از دست برود، گفت: به نظرم تا مربی جدید بیاید و بازیکن بگیرند مهلت نقل و انتقالات تمام می‌شود. همچنین تیم بزرگ پرسپولیس باید ۲۲ بازیکن آماده داشته باشد و حتی در کنار بیرانوند هم باید یک دروازه بان بزرگ باشد که اگر خدای نکرده بیرانوند در زمین مسابقه نبود پرسپولیس به مشکل برنخورد. در حال حاضر وقت دارد به راحتی از دست می‌رود.

پرسپولیس مدعی اول قهرمانی محسوب می‌شود 

نورمحمدی درباره اینکه تیم پرسپولیس با تغییر و تحولات در کادر فنی می‌تواند به موفقیت برسد، گفت: به نظرم تیم پرسپولیس در این ۷، ۸ سال شخصیتی پیدا کرده که همیشه جزء ۲ تیم بالای لیگ است به خاطر همین بازیکنانی که می‌آیند باید بدانند که وارد چه تیم بزرگی شدند. به نظرم حتی اگر پرسپولیس نتواند بازیکن بگیرد با این تیم هم شرایط خوبی دارد و مدعی اول قهرمانی است. امیدوارم چند بازیکن بگیرند تا دست مربی باز باشد، چون بعضی اوقات بتوانند با تغییر تاکتیک و ۲ فوروارد بازی کنند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار