علوی:

استاندار فارس دغدغه گردشگری سلامت را دارد

مدیرکل امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: در حال حاضر یکی از متخصصان پزشکی در راس مدیریت سیاسی استان فارس قرار دارد و دغدغه ویژه‌ای نسبت به گردشگری سلامت دارد.

سید مجتبی علوی اردکانی در آیین افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی و بهداشتی و گردشگری سلامت فارس یادآور شد: چنانکه رهبر معظم انقلاب در شیراز بیان کردند، اگر به مقوله گردشگری فارس پرداخته شود، این استان از دیگر مقوله‌ها بی‌نیاز بوده و می‌تواند آنرا سرآمد کشور کند.

او با اشاره به خشکسالی‌های سال‌های اخیر و تصمیم کشور برای برون رفت از اقتصادی وابسته به نفت، اظهار کرد: گردشگری می‌تواند ما را به پویایی اقتصادی برساند و فارس از ظرفیت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف گردشگری بهره‌مند است.

مدیرکل امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ادامه داد: اکنون یکی از متخصصان پزشکی در راس مدیریت سیاسی استان فارس قرار دارد و دغدغه ویژه‌ای نسبت به گردشگری سلامت دارد.

او عنوان کرد: شورای راهبردی گردشگری سلامت در فارس پایه گذاری شده و استاندار آن را راهبری می‌کند، نشست‌های آن هر ۲ هفته یکبار برگزار می‌شود و دستگاه‌های متولی درباره مسائل و مشکلات و حل ان‌ها گفتگو می‌کنند.

علوی گفت: فارس یکی از سه استان کشور است که در استانداری معاونت هماهنگی امور گردشگری و زیارت دارد و منجر به وحدت خوبی در میان دستگاه‌های متولی برای رونق صنعت گردشگری آن شده است و اخیرا نیز سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری را به خوبی با همکاری بخش خصوصی برگزار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار