جنگ بیش از ۴ هزار معلول روی دست صهیونیست‌ها گذاشت

از آغاز جنگ در نوار غزه در ۷ اکتبر تاکنون بیش از چهار هزار سرباز صهیونیستی از کار افتاده و معلول شده‌اند.

وب سایت صهیونیستی واللا شامگاه جمعه فاش کرد که از آغاز جنگ در نوار غزه در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، چهار هزار سرباز صهیونیستی از کار افتاده اند.

 این وب سایت با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای نگهداری از تعداد زیادی از سربازان معلول خود است، افزود: ۱۰۰ روز پس از جنگ، حدود ۴۰۰۰ سرباز دارای معلولیت شناخته شده‌اند.

واللا به تخمین‌ها اشاره کرد که این تعداد سربازان معلول احتمالا به حدود ۳۰ هزار نفر می‌رسد. در این زمینه، این وب سایت خبری گفت از ۷ اکتبر رژیم صهیونیستی شاهد معلولیت‌های بی‌سابقه‌ای در میان نظامیان خود بوده است.

 این وب سایت صهیونیستی افزود: ارتش اسرائیل همه اطلاعات مجروحان را در اختیار مردم قرار نمی‌دهد، زیرا بیم آن می‌رود که این امر منجر به کاهش روحیه مردم شود. 

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۴۰۰۰ سرباز بر اساس طبقه بندی دارای معلولیت شناخته شده اند که این بدان معناست که آن‌ها بدون اینکه به طور رسمی به عنوان یک معلول شناخته شوند، از کلیه درمان‌ها و حقوقی برخوردارند که ارتش اسرائیل از آن برخوردار است.

واللا به نقل از ایدان کالیمان، رئیس سازمان معلولان ارتش صهیونیستی، گفت: اکنون به چهار فیزیوتراپ نیاز داریم تا حجم مجروحان را برآورد کنیم و همین امر در مورد سایر حرفه‌های درمانی نیز صدق می‌کند. 

 وی افزود: باید به یکباره به نفع سربازان خود نیرو را سه برابر کنیم، من ۳۰ سال است که در اسرائیل هستم، تا به حال با این تعداد مجروح مواجه نشده ام و وضعیت آن‌ها را تا این حد وخیم ندیده بودم.

 کلیمان خاطرنشان کرد که بسیاری مجروح هستند که دست‌هایشان قطع شده و نابینا و فلج شده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی از ۳۶۰۰۰۰ سرباز ذخیره در جنگ علیه نوار غزه از ۷ اکتبر به خدمت گرفته شده است، در حالی که عملیات زمینی از ۲۷ همان ماه آغاز شده است.

 تا صبح روز جمعه، تعداد افسران و سربازان کشته شده در صفوف ارتش صهیونیستی از آغاز جنگ به ۵۲۰ نفر رسید که ۱۸۶ نفر از آغاز جنگ زمینی در نوار غزه بوده است.

 وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که تعداد تلفات و مجروحان نوار غزه در نتیجه بمباران مداوم رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر سال گذشته به ۲۳۷۰۸ کشته و ۶۰۰۰۵ مجروح رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۳ دی ۱۴۰۲
به امید خدا صهیونیستها همشون نابود می شن وفلسطین پیروزیش را با جهانیان جشن می گیرد
آخرین اخبار