بهره برداری از ۳ زمین چمن فوتبال در آینده ای نزدیک

عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان از بهره برداری از ۳زمین چمن تا یک ماه دیگر در این شهرستان خبر داد.

حسن گله‌داری عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان گفت : تلاش ها برای بهره برداری از ۳ زمین چمن فوتبال در این شهرستان تا دهه فجر ۱۴۰۲ در حال انجام است.

او‌ با اشاره به این موضوع که صنعت نفت آبادان تیمی است که حتی یک‌ استادیوم‌ اختصاصی ندارد و با مشکلات بسیاری همراه است گفت : در حال حاضر تنها از ۲مجرای منطقه آزاد اروند و بیمه پارسیان به ما کمک می‌شود که این مبالغ را باید در سراسر مجموعه از تیم بزرگسالان تا آکادمی و مدرسه فوتبال هزینه کنیم.

 این مسئول در خصوص عملکرد تیم صنعت نفت در لیگ برتر نیز گفت : این بودجه است که استرانژی یک‌ تیم‌ را تعیین می‌کند و‌ نشان می‌دهد که آن تیم توان خرید چه بازیکنی را دارد، به چه اردویی می‌تواند برود و کدام مربی را جذب می‌کند.

گله داری گفت : تیمی مثل سپاهان امکان برگزاری دیدار تدارکاتی با زنیت روسیه را دارد و تیمهای دیگر شرایط اردو زدن در ترکیه و‌ امارات را دارند در حالی که کل بودجه ما حتی از قرارداد یکی‌ از بازیکنان این تیمها هم پایین‌تر است و بارها گفته‌ایم که این بودجه کفاف تیم‌داری را نمی‌دهد.

این عضو هیات مدیره موسسه صنعت نفت با تاکید بر اینکه برای رسیدن به فوتبال خوب باید ساختار آن را اصلاح کرد، گفت: با همت و همراهی هواداران به هیچ عنوان ناامید نیستیم و تمام تلاش‌مان را بهبود اوضاع به کار می‌بندیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.