خدمت رسانی به عشایر اردل به نیابت از سردار دل‌ها

سومین رزمایش مشترک سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری، جهاد کشاورزی و ادارات امور عشایر و دامپزشکی درمنطقه عشایری لندی شهرستان اردل برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ادامه خدمت رسانی به عشایر، همزمان با هفته مقاومت و به نیابت از سردار دل‌ها و شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان، اردوی گروه جهادی یاوران امام رئوف علیه السلام با همکاری دستگاه‌های مختلف با رویکرد‌های فرهنگی، ارایه خدمت مومنانه و محرومیت زدائی، ارائه خدمات دامپزشک، مشاوره و آموزش و کار آفرینی در روستای عشایری لندی از توابع شهرستان اردل برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی افزود: در بخش فرهنگی برنامه‌های ازجمله؛ غبار روبی گلزار شهدای لندی باحضور کلیه اعضای گروه‌های جهادی و تجدید میثاق با شهدا، دیدار و زیارت ۵خانواده شهید با حضور مدیران کل مرتبط با جامعه عشایری، اجرای نماز جماعت با حضور گروه‌های جهادی و مردم، برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت دهه مقاومت، اجرای مسابقه فرهنگی و اهدا جوایز و لوازم التحریر، نشست با سران منطقه و دیدار چهره به چهر، دیدار باخانواده‌های دارای معلول و صعب العلاج برگزار شد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در بخش خدمت مومنانه نیز؛ توزیع ۱۷۰ کیسه آرد، توزیع ۱۷۰کیسه سیب زمینی، توزیع ۱۷۰ کیسه شکر سه کیلوئی، توزیع ۱۷۰ بسته پرتقال ۵ کیلویی، توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم، توزیع ۵۰۰ بسته کامل لباس در اندازه‌های مختلف و اهدای یک دستگاه بخاری و یک ویترین به آخرین فردی که در روستا ازدواج کرده بود را داشتیم.

ایزدی گفت: در بخش دامپزشک؛ حضور میدانی مدیر کل دامپزشکی و همکاران جهادی ایشان، تزریق واکسن وتجویز دارو، سم پاشی محل‌های نگهداری دام و طیور انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مشاوره و ترویج کشاورزی و کار آفرینی نیز، برگزاری کلاس زنبورداری و کاشت گیاهان داروئی برای اهالی روستا انجام شد و شناسایی و هماهنگی یک محیط مناسب جهت باغداری وکار آفرینی صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار