استاندارسیستان وبلوچستان:

امانت‌داری ازوظایف مجریان انتخاباتی است

استاندارسیستان و بلوچستان گفت: حضور در انتخابات، همراهی با نظام و سیلی به استکبار است و اجرای قانون وامانت‌داری از وظایف مجریان انتخاباتی است.

کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه ستاد انتخابات استان که به صورت وب کنفرانس و مشارکت فرمانداری‌های استان برگزار شد، گفت: باید زمینه حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم و همه ما برگزاری انتخاباتی سالم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خودمان بدانیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر اینکه ما موظف به امانت داری و برگزاری انتخاباتی سالم هستیم، گفت: یکی از مهمترین بخش‌های برگزاری انتخابات شناسایی اعضای با انگیزه و آموزش این افراد است.

وی افزود: دومین مقوله مهم و حیاتی در برگزاری انتخابات تجهیزات و ابزار کار مورد نیاز است که باید با دقت و سرعت تهیه و برای توزیع در شعب اخذ رای برنامه‌ریزی شوند.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز دشمنان ایران اسلامی با اجرای طرح‌های مختلف به دنبال دلسرد کردن و کمرنگ کردن انتخابات پیش روی هستند.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ایران اسلامی مقتدر است و مشکلات یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن هستند. تاکید کرد: ما همواره در حال پیشرفت هستیم و دشمن از این پیشرفت ما و حتی تفکر الهی و اسلام ناب محمدی (ص) مان نیز می‌ترسد.

وی با اشاره به اینکه بحث انتخابات یکی از مهم‌ترین مباحث است، ادامه داد: ما به عنوان سرباز باید در کف میدان دستورات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را در برگزاری انتخابات پرشور و گسترده اجرا کنیم.

کرمی با بیان اینکه همه فعالیت‌های دشمن هدفمند است، عنوان کرد: مردم مومن یمن به مدت هشت سال با ائتلاف استکبار جهانی جنگیدند و این در حالی بود که از نظر پیشرفت خودشان در حال ساخت ابزار دفاعی هستند. امروز اسرائیل شکست خورده است و تلاش می‌کند تا منطقه را گرفتار جنگ کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.