فرمانده سپاه سلمان سیستان بلوچستان:

وحدت مهمترین معروف در بین مسلمانان است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شرایط امروز جهان اسلام به گونه‌ای است که وحدت بین مسلمانان به عنوان مهمترین معروف باید پیگیری شود.

 سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی  در جمع هادیان سیاسی سیستان و بلوچستان گفت: این استان در ابعاد مختلف همچون جغرافیای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با سایر نقاط کشور متفاوت است و شما هادیان سیاسی باید شناخت عمیق و به‌روزی، نسبت به آن داشته باشید.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده مردم، ایران و اسلام با تحرک و انسجام بالا به دنبال ضربه زدن به ما هستند؛ امروز جنگ غزه محل تقابل حق و باطل به صورت گسترده است و وظیفه ماست که نسبت به همه اتفاقاتی که در منطقه و جهان رخ می‌دهد روشنگری کنیم و به تبیین وقایع برای مردم بپردازیم؛ ما باید با اطلاعات دقیق و کامل نسبت به بیان واقعیات اقدام کنیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شرایط امروز جهان اسلام به گونه‌ای است که وحدت بین مسلمانان به عنوان مهمترین معروف باید پیگیری شود؛ بنا به فرمایش مقام معظم رهبری وحدت یک تاکتیک نیست بلکه یک راهبرد است که می‌تواند اسلام را در برابر دشمن به پیروزی برساند.

وی تاکید کرد: تمرکز بر اشتراکات مهمترین وجه برای پیگیری مساله وحدت در بین مسلمانان است؛ پرداختن به اختلافات هیچ ضرورتی ندارد و پیگیری اینگونه موارد تنها باعث خشنودی دشمن می‌شود.

شفائی تصریح کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سالجاری برگزار خواهد شد بسیار مهم است و دشمنان به دنبال القای ناامیدی از آینده کشور هستند تا با این روش بر حضور حداکثری مردم تاثیر بگذارند، دشمن تلاش می‌کند تا به مردم ما اینگونه القا کند که رای آن‌ها تاثیری بر سرنوشت کشور نخواهد داشت، اما هر رای ما قطعا می‌تواند بر سرنوشت سیستان و بلوچستان و کشور تاثیرگذار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار