رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور:

یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران، انتخابات است

ادیانی، یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران را انتخابات عنوان کرد و گفت: انتخابات، یکی از اساسی‌ترین موضوع‌های روز کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور در نشست صمیمی با گروه‌های مرجع و ذی نفوذ استان فارس که در شهر شیراز برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن زمان انتخابات در کشور، اظهار کرد: یکی از اساسی‌ترین موضوع‌های روز کشور انتخابات است که بسیار تعیین کننده است و می‌تواند با درایت و سرانگشتان تدبیر شما این کشور را به نقطه کمال خود برساند.

او افزود: قبل از انقلاب اسلامی، مردم ایران چیزی به عنوان رأی و صندوق رأی نمی‌شناختند و به معنای واقعی کلمه هیچ دخالتی در تعیین سرنوشت خود نداشتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: این انقلاب اسلامی ایران بود که با بهای سنگینی که پرداخت کرد و تقدیم چندین هزار شهید گرانقدر، نظام انقلاب اسلامی ایران را به تثبیت رساند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران را انتخابات عنوان کرد و با تشریح دستاورد‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف، افزود: امروز روح مواسات، برادری و پیوند‌های ایمانی به برکت نظام انقلاب اسلامی در جامعه رشد پیدا کرده است. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را «جمهوری» دانست و گفت: جمهوری به معنای نقش آفرینی قانونمند مردم در تعیین سرنوشت خودشان است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: مردم عامه نگاهشان به شما، سران و بزرگان طوایف است و جایگاه شما در بین مردم بسیار مهم و تأثیر گذار است.

او با بیان اینکه امروز همه کفر در برابر همه اسلام صف آرایی کرده است، گفت: دشمنان با دیدن اقتدار ایران اسلامی، سراسیمه می‌شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: کسانی که با انتخابات مخالف هستند، مخالف اسلام و نظام انقلاب اسلامی ایران هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار