معاون استاندار زنجان:

اقدامات تبیینی نیاز امروز جامعه است

ابوالفضل رفیعی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با انقلاب اسلامی و فرهنگ برخاسته از آن، مسیری جدید در دنیا ایجاد شد و رایحه آن در سراسر جهان پیچید.

وی ادامه داد: دشمن با شناخت این موضوع دست روی نقطه قوت ما گذاشته و بعداز ناکامی در جنگ سخت، به سمت جنگ شناختی تغییر تاکتیک داده است تا در باورها تغییر ایجاد کند.

رفیعی خاطرنشان کرد: چنین شرایطی وظیفه همه ما را سنگین می کند و نقش آفرینی در حفظ و تقویت هویت اسلامی ایرانی منحصر به مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود اعتبارات در حوزه فرهنگ اشاره کرد و افزود: مدیریت در شرایط محدودیت های اعتباری سخت و هنرمندانه است.

رفیعی گفت: استان زنجان در حوزه زیرساخت های فرهنگ با مشکلات و کمبودهای مواجه است که امیدواریم با حمایت هایی که می شود در قالب نقشه مهندسی فرهنگی استان این کمبودها رفع شود.

وی اظهار داشت: وظایف و ماموریت هایی که برعهده مجموعه فرهنگ بوده بسیار متنوع، خطیر و مهم است و فعالیت در این حوزه عزم جدی می طلبد.

رفیعی به تاکید و حساسیت رهبر معظم انقلاب به حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: فرهنگ زیربناست و همه مسایل نسبت به آن روبنا محسوب می شود و از آنجا که ماهیت انقلاب اسلامی نیز فرهنگی است باید نسبت به مقوله فرهنگ به طور جدی پرداخته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.