فعالیت کمیته‌های ۲۷ گانه برای اجرای برنامه‌های دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۲۷ کمیته برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در استان فعال هستند.

حجت الاسلام مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ستاد دهه فجر استان با اشاره به اینکه مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر مهمترین شاخصه برگزاری این جشن ملی است گفت: علاوه بر برنامه‌هایی که دستگاه‌های اجرایی برای دهه فجر تدارک دیده اند امسال کمیته‌های ۲۷ گانه نیز مراسم‌های دهه فجر را برنامه ریزی کرده اند.

او با اشاره به اینکه امسال شعار جشن‌های ملی مشارکت پرشور، آینده روشن است، بر بهره‌گیری قشر جوان و نوجوان از برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد.

حجت الاسلام مشرفی تصریح کرد: ستاد دهه فجر استان علاوه بر برنامه‌ریزی در سطح مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها و محلات در روستا‌های پرجمعیت و مناطق مرزی هم برنامه دارد.

در این جلسه پیرامون آذین بندی، نصب پرچم جمهوری اسلامی، چراغانی، فضاسازی در خیابان‌ها، ادارات، ارگان‌ها، آموزشگاه‌ها و بازار، اجرای سرود، تئاتر خیابانی، اعزام گروه‌های جهادی، به صدا درآمدن زنگ فجر در مدارس، غباروبی مزار شهدا، محفل قرآن، مسابقات فرهنگی و ورزشی تبادل نظر شد.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای استان هم گفت: این مرکز آمادگی انعکاس برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر را دارد و مسئولان نیز برای پوشش هر چه بیشتر برنامه‌ها، زیر ساخت‌های فیبر نوری را تقویت کنند.

برچسب ها: دهه فجر ، زنگ فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.