با درآمد‌های مالیاتی؛

۷۹۶ طرح عمرانی در مناطق روستایی اجرا شد

۷۹۶ طرح عمرانی از آغاز امسال با درآمد‌های مالیاتی در مناطق روستایی خراسان جنوبی اجرا شده است.

کریمدادی مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: در ۹ ماه گذشته ۱۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل درآمد‌های مالیاتی، به حساب مناطق روستایی استان پرداخت شده است که بر اساس گزارش‌های واصله از دستگاه‌های اجرایی متولی، با هزینه کرد این مبلغ ۷۹۶ طرح عمرانی در مناطق روستایی اجرا شده است.

او افزود: از این مبلغ، ۱۰۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به حساب دهیاری‌ها و ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به حساب مناطق فاقد دهیاری برای اجرای طرح‌های خدماتی و عمرانی واریز شده است که در مجموع در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ۶۰ درصد افزایش داشت.

کریمدادی بیان کرد: طرح‌های اجرا شده از محل درآمد‌های مالیاتی در روستا‌های استان شامل انواع طرح‌های بهسازی قنات و آب رسانی برای مصارف عمومی و کشاورزی، طرح‌های زیباسازی و تجهیز و بهسازی معابر، اجرای پارک و خرید تجهیزات بازی کودکان، احداث سالن چند منظوره و ورزشی، اجرای دیوار ساحلی و انتقال آب‌های جاری، احداث پل، میعادگاه و مهمانسرا، ساخت گلزار شهدای گمنام، ایستگاه دیجیتال و فضای فرهنگی، ساماندهی آرامستان، و طرح جمع آوری و ساماندهی زباله است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی ادامه داد: برابر گزارش اعلامی، در این مدت ۶۲ طرح در شهرستان بشرویه، ۸۰ طرح در شهرستان درمیان، ۱۳۰ طرح در شهرستان زیرکوه، ۵۹ طرح در شهرستان سرایان، ۸۲ طرح در شهرستان سربیشه، ۶۷ طرح در شهرستان طبس، ۴۷ طرح در شهرستان فردوس، ۶۳ طرح در شهرستان قائنات و ۲۰۶ طرح در شهرستان نهبندان اجرا شده است.

او تصریح کرد: نامگذاری و پلاک گذاری طرح‌های اجرا شده از محل درآمد‌های پایدار و مشارکت‌های عمومی مردم در پرداخت مالیات، یکی از بهترین ابزار‌های تبلیغی و تبیینی برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در دلسرد کردن مردم از مشارکت عمومی در تمامی عرصه‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار