مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

هفتمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش آموزی برگزار می‌شود

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری هفتمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات ویژه قرآن‌آموزان مراکز دارالقرآن کریم وزارت آموزش و پرورش است.

میکائیل باقری با اشاره به برگزاری هفتمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات از هر استان یک گروه دختر و یک گروه پسر در مجموع ۶۴ گروه به مرحله مقدماتی کشور راه پیدا کردند و پس از برگزاری مرحله مقدماتی، ۱۷ گروه پسر و ۱۶ گروه دختر در مرحله نهایی که در هرمزگان برگزار می‌شود؛ حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای بخش بین‌المللی مسابقات نیز دعوت نامه‌ای ارسال شده که پس از نهایی شدن گروه‌ها، اعلام می‌شود. این دوره از مسابقات ویژه قرآن‌آموزان مراکز دارالقرآن کریم وزارت آموزش و پرورش است که از پنجم تا یازدهم بهمن در هرمزگان برگزار می‌شود.

دانش آموزان سرود «طوفان الاقصی» را به جبهه مقاومت تقدیم می‌کنند

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: برای نخستین بار شعری به ۲ زبان فارسی و عربی تولید کرده‌ایم که با نام «طوفان الاقصی» آماده شده است و این سرود در این مسابقات به نیابت از دانش آموزان سراسر کشور به جبهه مقاومت تقدیم می‌شود و امسال گروه‌های پسران و دختران در چند مکان جمع خوانی این سرود را اجرا می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار