یادواره شهدای معلم فارس در شلمچه برگزار می‌شود/ اعزام بزرگترین کاروان معلمان کشور به اردوی راهیان نور

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: یادواره شهدای معلم استان فارس پیش‌یادواره کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان در شلمچه برگزار می‌شود.

ایمان ایمانی‌فر در جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور و پیشرفت معلمان استان گفت: بزرگترین کاروان معلمان کشور از استان فارس با اردوی راهیان نور و پیشرفت به خوزستان اعزام می‌شوند.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: این اعزام به صورت همزمان از ۲۱ شهر استان انجام خواهد شد و بیش از یک هزار معلم از سراسر فارس به این اردو‌ها اعزام می‌شوند.

ایمانی‌فر یادآور شد: یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در این اردوی راهیان نور و پیشرفت، برگزاری یادواره شهدای معلم استان فارس است که در یادمان شلمچه در خرمشهر برگزار خواهد شد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: برگزاری این یادواره به عنوان پیش‌یادواره کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید فارس محسوب می‌شود.

ایمانی‌فر با بیان اینکه در این مراسم علاوه بر معلمان استان فارس، برخی چهره‌های ملی و استانی نیز حضور خواهند داشت، افزود: اعزام کاروان راهیان نور و پیشرفت معلمان استان فارس روز سوم بهمن ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز در این جلسه گفت: در استان فارس، چهارهزار و ۲۱۲ معلم و دانش‌آموز شهید وجود دارند که از این تعداد ۴۹۹ نفر معلم شهید هستند.

محمد خلیل عسکری افزود: برگزاری اردو‌های راهیان نور و پیشرفت یک فرصت بی‌بدیل برای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است و حضور معلمان در این اردو‌ها در انتقال این مفهوم به جامعه دانش‌آموزان بسیار موثر است.

او تاکید کرد: نقش راویان و روایتگران در این اردو برای تبیین دستاورد‌ها بسیار مهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار