فرمانده سپاه زنجان:

جهاد تبیین آنگونه که باید و شاید انجام نشده است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: موضوع جهاد تبیین با وجود بسیج عمومی در حوزه‌های مختلف از جمله عرصه انتخابات و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی، آنگونه که باید و شاید انجام نشده است.

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان روز شنبه در جلسه جهاد تبیین گفت: دشمنان تلاش می‌کنند نظام اسلامی را سیاه نمایی کنند و مانع حضور پررنگ مردم در انتخابات آتی شوند.

سردار کرمی گفت: با توجه به شرایط منطقه‌ای و جهانی، دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند و باید با انجام اقداماتی، فتنه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در این عرصه، افزود: جهاد تبیین تصمیم نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و وظایف دستگاه‌ها در این خصوص تعیین شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: مقام معظم رهبری در طول سال‌های گذشته و امسال به موضوع جهاد تبیین تاکید ویژه‌ای داشتند که قلمرو این طرح وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مراکز دانشگاهی و کارکنان دولت را شامل می‌شود.

وی اظهار داشت: ملت ایران همیشه مقتدر، نقش آفرین و پیروز میدان بوده اند و باید در حوزه جهاد تبیین نیز به نحو مطلوب وارد عمل شوند.

کرمی با بیان اینکه اساتید هادیان سیاسی ظرفیت بسیار خوبی برای جهاد تبیین، بازگویی دستاوردها و پیشرفت‌های کشور برای گروه‌های هدف دارند،‌ اظهار داشت: شرایط کنونی بسیار حساس است چرا که دشمن با تمام قوا وارد عمل شده و جنگ روانی تمام عیاری را آغاز کرده است که در صورت بی‌توجهی، پیامدهای آن غیر قابل جبران خواهد بود .

وی به برگزاری جلسات مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه تلاش می‌کنند با جهاد تبیین زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

برچسب ها: سپاه ، بسیج و سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.